25 Temmuz 2013 Perşembe

Golden Rose Rich Color Oje 06

Oje paylaşımları yapmayı çok sevsem de bu ara pek yapmıyordum. Nedeni de tırnak etrafımdaki soyulan deri. Bir türlü önleyemiyorum, geniş bir alana yayılıp soyuluyorlar. Birazcık toparlamışken hemen bir paylaşım yapmak istedim. Nasıl bir soyulma derseniz, baş parmağımın tırnak çevresinde görülüyor. Önerisi olan varsa, bekliyorum.
Geçen sonbaharda alıp sürmeye ancak bu bahar fırsat bulduğum oje. Golden Rose Rich Color serisinden ilk ojem. Bu rengi ne kadar sevdiğimi artık biliyorsunuzdur, son 1 yılın favorisi turuncular, mercanlar benim için.
İçinde altın rengi incecik ışıltılar olan bir oje. Tek katta rengini verse de 2. katta daha iyi duruyor. Kuruması hızlı. Fırçasını çekmeyi unutmuşum ama geniş fırça ilk başta beni zorlasa da sonrasında alıştım. Bir de şişelerini çok sevdim. Depolamaya çok uygun. 
İçindeki ışıltı nedeni ile nail arta veya oje uygulamalarına pek uygun olmasa da Golden Rose Jolly Jewels 116 ile bir deneme yapmadan duramadım. Burada üzerine top coat sürdüm, bu yüzden daha parlak görünüyor.
Altta 1 kat Rich Color 06 üstte 1 kat Jolly Jewels 116. Bu uygulamayı da sevdim ama çıkartması işkence. İyi ki folyo yöntemi var :)
Bu arada Marmaris'te yaşayan yeğenim bana bir sürü oje numarası göndermişti, beğenmiş ama orada fiyatı 5 TL imiş. Nedir bunlar diye Golden Rose'a bakayım dedim. Rich Color ojelermiş. Mağazada  fiyatı 2,80 TL, nerede ise 2 katı fiyatı. Yok artık demek istiyorum!

9 yorum:

  1. tatlım o soyulma bende sürekli var manikür yaptırınca geçiyor 2 gün sonra yine oluyor manikürcü bana bol krem merhem sür dedi onuda yaptım yok yine oluyor bir süredir kalyonun peelingini kullşanıyorum 4 günde bir falan baya iyi geliyor sonrada yine kalyonun yağı ile nemlendiriyorum sende dene derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgecim tam tırnak etrafım değil aslında biraz daha aşağılara kadar iniyor benim, sudan oluyor sanırım. Biraz hassas bu ara cildim, derim. Senin dediklerini de deneyeyim gerçi geçti, günde 10 defa nemlendirdim geçene kadar :)

      Sil
  2. canım simli ojeler 5 tl olmasın?eğer rich color larsa gerçekten yuh :)
    soyulma bendede çok oluyor.Limon ve hindistan yağı karışımını yapıp eldiven giyip yat gece o baya işe yarıyor.Birde sally hansen ın el kremi portakallı olan oda iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Rich Color lar. Çünkü burada 5TL diye numaralar verdi Golden Rose mağazasından kontrol ettim Rich Colorlar. Maalesef marmarisin kozmetikçileri fazla kazıkçı.
      Hindistancevizi yağımda var, deneyeyim canım. Teşekkürler

      Sil
  3. Ben çok beğendim rengini Sevdam, biliyorsun bu renkler zaten ellerine çok yakışııyor.

    YanıtlaSil
  4. cok guzel duruyolar canım bu renkleri bende cok severim cok yakısmıs tırnaklarına:)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)