23 Temmuz 2013 Salı

Givenchy Purple Shine Ruj

Yine makyaj koleksiyonumun nadide parçalarından biri. Ve yine Ablamın hediyesi. Hem eski bir koleksiyon olduğundan hem de epey önceden alındığından 7-8 ay içinde bitirmem gereken bir ruj. 
Işıltılı ve ruj ile gloss arası bir yapıda. Kolay sürülen, rengini hemen veren bir ruj. Ambalajına bayılıyorum bu arada. 
Nemlendirmesi çok iyi. Yaz aylarına çok yakıştırdığım bir ışıltısı var. Kalıcılığı ise oldukça yüksek.
Hediye olduğu için fiyatını bilmiyorum ama Givenchy (veya diğer high-end markalarda) fiyatlar malum. 

4 yorum:

  1. Güle güle kullan, daha doğrusu bitir diyelim :) Givenchy'nin ambalajlarına bayılıyorum ben de canım, çok şık oluyor <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Evet canım ambalajları çok şık :)

      Sil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz. Uğrayacağım en kısa zamanda bogunuza. Sevgiler :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)