20 Temmuz 2013 Cumartesi

Givenchy Prisme Quartet 4lü Far / Red Passion


Givenchy'nin bu 4lü farı Ablamdan hediye. Muhteşem bir far, koleksiyonumun nadide parçalarından. Yeni bir seri / koleksiyon değil bu arada. 36 ay kullanım tarihi var ve benim 1,5 yıl içinde bu farı bitirmem gerekiyor :) 
Atomize pigment teknolojisiyle donatılmış olan bu far çarpıcı, gerçek-kalıcı renkler kazandırır, ürünün homojen dağılımı, yumuşak ve rahat kullanım imkanını sağlar. Ayrıca özel içerikler sayesinde ciltte uzun süreli kalıcılık ve mükemmel tutuş sağlar. 
Oldukça pigmentli, pürüzsüz, ipeksi bir yapısı var. Üstteki pembe-kırmızı tonundaki far ile yanındaki mor görünümlü kahve far yarı mat, alttaki 2  renk ise sim içermeyen fakat ışıltılı farlar. Renk kombinasyonuna bayılıyorum.
Çok şık bir ambalajı var. Ambalajı gördüğünüz gibi 2 bölüm, aplikatör kullanmayı sevmediğimden o bölüme hiç dokunmuyorum denebilir .  
Kolayca uygulananıyor, karıştırmaya, dağıtmaya uygun yapıdalar. Baz kullanmadan bile oldukça uzun süre dayanıyor. 
Benim için tek kusuru fiyatı. Givenchy farlar (4lü) Türkiye'de 100TL civarına satılıyor. Gönül diğer renklerini de almak ister ama bu fiyatlarla biraz zor gibi.

20 yorum:

  1. bu markaya ısınamadım bir türlü:( fondoten,pudra vs almıştım sevemedim gitti,verdim sattım bişeyler yaptım hatta elimde hiç ürünü kalmadı o derece sevmiyorum ama renkler müthişmiş. ofof benimde aklımda too face ve lancome paletler var bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim açıkçası elimde yeterince far ve palet var, hediye gelmediği sürece yeni bir palet alacağımı sanmıyorum :)

      Sil
  2. Renkleri çok güzel gerçekten, güzel günlerde kullanın :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Renkler harikaymış. Ama Türkiye'deki fiyatı çok pahalı:/ güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana göre de pahalı, hediye gelince bir şey diyemiyor insan :P Teşekkürler canım.

      Sil
  4. Ambalaj çok tatlıymış renkler de öyle ama benim cesaret etmeyeceğim renkler pek yakıştırmıyorum kendime çünkü . Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajına bayılıyorum ben de. Sana da yakışır gibi geliyor bana ama tarz meselesi, canlı renkleri seviyorum ben. Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  5. Ambalajlarına bayılıyorum ben ♥ Renkler gerçekten çok güzelmiş, güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ben de :) Teşekkürler kuzum

      Sil
  6. Renkleri iddialı ama çok güzeller. Ambalajına da bayıldım. Güzel günlerde kullan =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim :)

      Sil
  7. Renkler harika:) Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  8. cok guzelmıs gulegule kullan:) ama cok pahalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Bence de pahalı

      Sil
  9. Renkleri çok güzelmiş Sevdam güle güle kullan.
    Tamam Gratise bu günlerde gidicem ordan alırım :) çok teşekkür ederim canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aslım.
      Umarım gidebilmişindir Gratise, çünkü indirim hafta sonuna kadardı :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)