28 Temmuz 2013 Pazar

Gabrini Glitter Eyeliner

Simli makyaj ürünlerini sevsem de bu tarz bir ürünün benim için iddialı olduğunu düşünüyorum. Simli göz kalemi de kullanıyorum aslında ama mesela bu eyelinerı almak / denemek hiç aklıma gelmezdi. Tabi hediye gelince denemeden duramadım.
Numarası silinmiş ama sanırım 04 numara. Çok koyu olmayan bir mavi ve içerisinden yeşil, sarı, gümüş yansımalar var. Eyelinerın kıvamı çok sıvı, biraz çalkalayınca normalleşiyor. Azıcık daha koyu kıvamlı olsaymış çok daha iyi olabilirmiş. 
Orta karar bir kalıcılığı var. Sıvı yapısı nedeni ile sürekli kullanamıyorum ama arada mat lacivert kalemin üzerinden geçiyorum, güzel bir ışıltı veriyor.
Hediye olduğu için fiyatını bilmiyorum maalesef. 
*************************************
Welmaxx Sweet Almond Ampul Serum çekilişimiz devam ediyor. Katılmak için buradan

6 yorum:

  1. Cnm bende simli eyeliner pek kullanmiyorum ama bunun rengi guzelmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık sık kullanamasam da rengini ben de seviyorum canım :)

      Sil
  2. eyeliner surme ozurluyum demiş miydim:) rengi cok guzelmıs ama sana cok yakısmıstır eminim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneye deneye alışır aslında elin. Teşekkürler canım :)

      Sil
  3. bu cici simlileri görmüştüm çok beğenmiştim güzellermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de görmüştüm hiç yakından ilgilenmemiştim. Bakayım diğer renkleri nasıl :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)