7 Temmuz 2013 Pazar

Flormar Kompakt Pudra / 92

İnce yapısı ile kolay kullanım imkanı sağlayan kompakt pudra pürüzsüz ve doğal görünüm kazandırır, tere ve neme karşı dayanıklılık ve gün boyu kalıcılık sağlar.
Flormar Pudrayı uzun bir süredir kullanıyorum. Hafif yapılı, orta kapatıcılıkta, mat bir pudra. Sürdüğüm zaman yüzümde pul pul durmuyor.
Yumuşak yapısı nedeni ile sürmesi, dağıtması kolay. Kalıcılığı orta. Koku ile tercihler değişir ama bana göre sevdiğim güzel bir kokusu var.
Bu pudranın şu an ambalajı farklı. (siyah ambalaj) Ambalaj değişikliğinin yapıldığı günlerde %30 indirim ile 10TL civarına almıştım. Şu an ki satış fiyatı 18TL. Uygun fiyatlı ürün arayanlara tavsiye ediyorum.
****************************************
Sosyal Medya'dan takip etmek için,

10 yorum:

  1. Benim de 93 numara favorim, güzel pudra ♥ Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Deseni ne kadar güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Kardeşim de bu ürünü kullanıyor çok övmüştü, demek ki söylediği kadar varmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel bir pudra canım, fiyatı da uygun :)

      Sil
  4. durusu ve rengi cok guzelmiş deneyeceğim ürünlerden gulegule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, ben de çok severek kullanıyorum :)

      Sil
  5. bunu bi ara bende kullanmıştım,
    cidden pul pul durmuyor doğal duruyor
    bi bakim akşam indirimde mi değil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim sorunlu, çoğu pudra da pul pul duruyor ama bunda bir sorun yaşamadım.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)