2 Temmuz 2013 Salı

Estee Lauder Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara

''Ağırlık yapmadan hacim verir
En küçük, kısa kirpiklerinizi bile birbirinden ayırır ve dolgun gösterir. 360 derece dönme özellikli fırça yardımı ile kirpikleriniz baştan çıkarıcı biçimde kıvrık ve dolgun. '' demiş Estee Lauder, Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara için.
Özellikle seyrek ve düz kirpikler için iyi bir seçim bu mascara. Kıvırma konusunda oldukça başarılı. Uygular uygulamaz kıvrık ve simsiyah kirpiklerim oluyor. Koni şeklindeki fırçası sayesinde kısa kirpikleri kıvırmak için de uygun. Gün boyunca dökülme, bulaşma olmadan kalıyor. Fakat bir mascarada nerede ise tek ya da en büyük beklentim hacim verme ve dolgunlaştırma. İnce ve seyrek kirpiklerimi dolgunlaştırma konusunda çok başarılı bulmadım. Yine de verdiği siyah ve kıvrık görünüm nedeni ile severek kullanıyorum.
Estee Lauder Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara'nın normal satış fiyatı 75TL civarı ben Elca'dan 45TL'ye almıştım.
***********************************
Blogumu Bloglovin'den takip etmek için buradan

14 yorum:

  1. çok merak ediyordum bu mascara'yı yazın süper bir fikir oldu bana :)

    YanıtlaSil
  2. Senin kirpiklerin zaten güzel kuzum :)) Güle güle kullan ben de Estee Lauder Sumptuous Extreme'i kullanıyorum hala :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım eskiden çok gür uzun ve kıvrıktı son zamanlarda cılızlaştı, eskiyi bilince şimdi beğenmiyorum ama aslında hakkını yemeyeyim kirpiklerimin :) Valal elinin altında çeşit çeşit mascara olunca bitmiyor işte, ben de açtım hepsini ne olacak bilmem :D

      Sil
  3. iyi günlerde kullanın :)
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Gule gule kullan cnm cok guzel gorunuyor:)

    YanıtlaSil
  5. canım bı gun benım ıcın de elca ya gıtsene yaaa calısıyorum ya gıdemıyorum ıcım acıyo sızde gordukce :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Maslak'takine 1 kere gidebildim ben de, son aldığım Estee Lauder'lar Ümraniye Casper Plaza satışlarından. O da arada oluyor.

      Sil
  6. Keşke tüm istediğimiz özellikler tek bir maskarada toplanabilse, biri uzatıyo ama kıvırmıyo, öbürü kıvırıyo ama dolgunlaştırmıyo :D valla ben ara ara bulamadım hala, sen güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olurdu işte o zaman :) Gerçekten en fazla 2 özelliği oluyor, 3. özellik zor bulunuyor mascaralarda. Benim de arayışa devam. Teşekkürler :)

      Sil
  7. ben hiç denemedim bu markayı ama kirpik kıvırıcı kullanıyorum genelde eğerki rimelim cok kıvırmıyorsa tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mascarada kirpik kıvırıcıya gerek kalmıyor süper kıvırıyor bayıldım o özelliğine ama dolgunluk konusunda emin değilim. Kirpik kıvırıcı ben nadir kullanıyorum, üşeniyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)