16 Temmuz 2013 Salı

Essence Sun Club 100% Splash-Proof Mascara

Kavisli değişik bir fırçası var. (Değişik değil de, sonuçta bu tarz fırçası olan mascaralar var, fakat ben ilk defa bu fırçadan kullanıyorum :) İçinde kısa tüylere benzeyen parçalar var, hacim vermek için sanırım.  Kıvırma ve uzatma konusunda başarılı. Renk verme, kirpikleri belirginleştirme açısından da çok iyi olduğunu söyleyebilirim. Hacim / volüm konusunda ise eh işte diyebiliyorum. (Benim aradığım en büyük özellik )
Kalıcılığı da orta. Maalesef içindeki parçacıklar 4-5 saatten sonra göz altlarına dökülebiliyor. Her seferinde olmadı ama bir kaç sefer yaşadım bu problemi. 
Günlük olarak kullanılabilecek güzel bir mascara fakat sanırım eski bir koleksiyon ürünü. Şu anda satışı yok maalesef.

6 yorum:

  1. iyi gunlerde kullan canım benım .sana yorum yapmam hep sorun oluyor yorum sayfası acılmıyordu her psotune yorum yapmak ıcın cok ugrestım ama oldu sımdı sevındım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Chrome da sorunsuz açılıyor diye biliyorum eğer başka bir tarayıcı kullanıyorsan onlarda sorun çıkabiliyor :( Ben de sevindim hoşgeldin :)

      Sil
  2. Hic fena degil gule gule kullan cnm:)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)