21 Temmuz 2013 Pazar

Clinique High Impact Extreme Pink Ruj

Uzun zamandır kullandığım, son kullanma tarihinin dolmasına bir kaç ay kalmış ve bitmek üzere olan Clinique High Impact Extreme Pink Rujumdan neden bahsetmemişim bugüne kadar bilmem. Bu arada bu seri rujlar hala satışta fakat ambalajları değişti. Yeni ambalajları oldukça şık ve göz alıcı.
Sedefli, enerjik ve rengini ilk sürüşte veren bir pembe. Oldukça pigmentli yani. SPF 15 içermesi çok güzel bir ayrıntı. 
Nemlendirmesi harika ve oldukça uzun süre dayandığını söyleyebilirim bu rujun. Kalıcılığı, pigmentli örtücü yapısı ve nemlendirmesi nedeni ile çok sevdiğim bir ruj.
Ben alalı oldukça uzun zaman oldu ama şu andaki fiyatı 62TLdir. 
Daha önce de Clinique rujlarından kullandım, nemlendirme, kalıcılık ortak özellikleri idi. Aslında bir ruja bu kadar para vermeyi sevmesem de performans açısından tekrar alabileceğim ürünler arasında.

10 yorum:

  1. Ne olursa olsun koyu renk rujları seviyorum ben. Bu renkte güzelmiş güle güle kullan Sevdam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aslım, ben de canlı renklere bayılıyorum :)

      Sil
  2. merhaaaba rujun rengi çok :)

    YanıtlaSil
  3. Kuzenim kullanıyor bunu çok memnun :) sen de güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Bana açık renk rujlar hiç yakışmıyor.Böyle canlı renkleri alabilirim her zaman.Güle güle bitir canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de nudeları yakıştıramıyorum kendime. Senin gibi canlı renkleri seviyorum. Teşekkürler canım, az kaldı bitmesine :)

      Sil
  5. işteee bu renge bak super bence capcanlı varya bayıldım sana cok yakısmıstır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum rengini, teşekkürler canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)