16 Temmuz 2013 Salı

China Glaze Electro Pop Serisi Çekilişi Yenilendi

Geçen Cuma şurada duyurduğum Tanaçan Kozmetik sponsorluğundaki China Glaze Electro Pop Serisi hediye çekilişimiz kazananlardan birinin geri dönüş yapmaması üzerine yenilendi.
27 no'lu yorumu ile kazananlardan biri olan ''Gönül Tekin'' pazartesiye kadar verdiğim süreye rağmen geri dönüş yapmayınca az önce çekilişi tekrarlamak durumunda kaldım. 
Bakalım talihlimiz kim oldu;
31 no'lu yorumu ile mycreationandinspiration yeni talihlimiz. Kendisini tebrik ediyorum. En kısa zamanda adres bilgilerini mail adresime göndermeni bekliyorum. (svdsydn@gmail.com)

Tanaçan Kozmetik'e işbirlikleri için teşekkür ederim.
Tanaçan Kozmetik'i Twitter'dan takip etmek için buradan Facebook'tan takip etmek için buradan

2 yorum:

  1. Sevdacım yine bir çekiliş ha.. Hadi bakalım kazanana hayırlı olsun. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Ablacım yeni çekiliş değil de kazananlardan biri ulaşmadığı için çekilişi yeniledim, yeni kazanan belirledim sadece. Sevgiler

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)