12 Temmuz 2013 Cuma

China Glaze Electro Pop Serisi Çekiliş Sonucu

Şurada duyurduğum Tanaçan Kozmetik sponsorluğundaki çekilişimize katılım 10 Temmuz'da sona ermişti. Sıra geldi sonuçları açıklamaya.  
Toplamda 46 yorum yapıldı, Konu dışı yorumlar ve twitterdan takip-facebookdan sayfa beğenme  şartlarımızdan sadece bir tanesini yerine getirenleri eledikten sonra çekilişimize 39 kişi katılmış oldu. 
Ve kazananlar,
20 no'lu yorumu ile Özlem Elmacıgil
7 no'lu yorumu ile Akmayan Göz Kalemi
27 no'lu yorumu ile Gönül Tekin oldu. 
Kazananları tebrik ediyorum. 3 gün içinde (pazartesiye kadar) adres bilgilerinizi bekliyorum (mail adresim: svdsydn@gmail.com). Pazartesiye kadar geri dönüş yapılmazsa Salı çekilişi tekrarlayacağım.

Tanaçan Kozmetik'e işbirlikleri için teşekkür ederim.
Tanaçan Kozmetik'i Twitter'dan takip etmek için buradan Facebook'tan takip etmek için buradan

Çok yakında tekrar sponsorlu-sponsorsuz çekilişlerim ve kitap etkinliğim olacak. Takipte kalın lüfen :)

4 yorum:

  1. Arkadaşlara tebrikler, güzel günlerde kullanılsın:)

    YanıtlaSil
  2. Sevdacım etkinlikler tam gaz sende ha. Bende biraz yazdım, biraz sizi okuyorum, biraz sıcak biraz yorgun dolanıp duruyorum..Çekilişe katılan ve kazananları tebrik ederim. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. iletişim bilgilerimi gönderdim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil