3 Temmuz 2013 Çarşamba

Alix Avien Maxilip Ruj #406

Dudaklara ipeksi ve satensi bir görünüm verir. Özel formülü dudak çizgilerindeki görünümü azaltır ve sık kullanımda dudaklarda %40'a kadar artmış bir dolgunluk verir. Yoğun nem verme özelliği ile de dudaklar %60 daha çok nem kazanır.
Sanırım Alix Avien'den kullandığım ilk ruj. Yapısı çok güzel, kolay sürülüyor. 
Koku sevmeyenler takılabilir belki ama bence çok güzel bir kokusu var. Dolgunlaştırma konusunda bir değişiklik / farklılık görmedim ama nemlendirmesi benim için yeterli.  
Çok kalıcı değil, sık sık tazelemek gerekiyor. Simli serisi de var ama 406 numara da sim / glitter yok. 
İnternetten fiyat bilgisi aradım ama Alix Avien ürünleri ile ilgili fiyat bilgisi alacağım / karşılaştırma yapacağım siteler bulamadım. Ne kadar doğrudur bilmem ama sadece 1 yerde 12,99TL fiyatını gördüm. Fiyatın doğru olduğunu düşünerek uygun fiyatlı, alınabilir biri ürün olduğunu söyleyebilirim. 
Edit: Maalesef fiyatı 22TL imiş, marka / fiyat/ performans açısından pahalı bulduğumu söylemeliyim. Lila Kutu'da artık satmıyormuş bu markayı. Lila Kutu'da da satılırken  fiyatı 13,99 TL imiş. Fiyat konusunda çok kafam karıştı açıkçası. Diğer markalarda internetten baktığınızda hem kendi satış siteleri hem de farklı sitelerde ürünleri olduğu için fiyat doğrulaması ve karşılaştırması yapmak mümkün oluyor. Alix Avien'de umarım en kısa zamanda online satışa başlar.
***Bu ürün bir blogger etkinliğinde Lila Kutu firması tarafından hediye edilmiş olup tamamen kişisel ve objektif görüşlerim ile yorumlanmıştır.Lila Kutu firmasına bu hediye için teşekkür ederim.
*****************************************
Beni Twitterda takip etmek isterseniz buradan

14 yorum:

  1. Bana da etkinlikte hediye edilen Lilakutudan çıkmıştı bu renk :)) Aslında çok tatlı bir renk ama benim sürmeyeceğim bir tonu var. Fiyatı 22 tl. Sevdacım, pahalı biraz Alix'e göre ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ne buluyorsam sürüyorum Özge'cim :) 22TL gerçekten yüksekmiş, internette 1-2 bakındım ama ben genelde 12-13 TL fiyatları gördüm ama net değil o bilgilerde.

      Sil
  2. ben de cok sevıyorum canım bu ruju :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan sen de canım :)

      Sil
  3. Rengi çok güzelmiş güle güle kullan canım:) fiyatı da gayet uygun ben beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi güzel ama fiyatı konusunda çelişkili açıklamalar var. İlk söylediğim fiyat doğru ise uygun da 22TL bilgisi geldi, beğenmedim :P

      Sil
  4. Alix Avien çok denemek istediğim bir marka ama fiyatları gereksiz arttırdılar sanki o yüzden hiç elim gitmiyor ürünlerine :/ Benim yerime de sür sürüştür :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyat olarak ben de pahalı buluyorum, indirimlerde yakalanırsa bakılabilir. Teşekkürler canım :)

      Sil
  5. Bende de başka bir rengi var. Ben kokusunu çok seviyorum ya çok güzel kokuyo :) Bide güzel nemlendiriyo. Güle güle kullan Sevdacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusunu ben de sevdim canım. Çok teşekkürler, sen de güle güle kullan :)

      Sil
  6. guzel bir renk bende kullanıyorum benimkisi baska bir tonu ama dolgun gosteriyor benimkisi biraz dudak rengi gibi bir tonda, iyi gunlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolgun gösterme kısmından emin olamadım ama ben de severek kullanıyorum. Sen de güle güle kullan :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)