18 Haziran 2013 Salı

The Body Shop Kenevirli El Kremi

İçeriğinde bulunan gliserin ve lanolin gibi nem tutucu ve nemlendiricilerle ellerinizi kuruluktan korur. Yerel Ticaret ürünü kenevir yağı ve balmumu içerir.
Body Shop'un özel, en çok satan ürünlerinden. Özellikle kışın çok kullandım. Yapısı yoğun ve kuru ciltler için uygun olsa da maalesef kokusu kötü. Ellerimi çok güzel nemlendirdiğini söyleyebilirim. Sürer sürmez cilt tarafından emilmiyor, emilimi biraz uzun sürüyor ama daha sonrasında ellerim yumuşacık oluyor, sertleşen tırnak çevreme de çok iyi geliyor. Dayanıklı, ellerimi bir kaç kez yıksam da etkisi hemen geçmiyor. Manikür yaparken en büyük yardımcılarımdan.

13 yorum:

  1. TBS'ın el kremlerini seviyorum ama şu aralar yves rocherınkini kullanıyorum o da oldukça başarılı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da bir ara denerim o zaman :)

      Sil
  2. SÜPERDİR , KIŞIN KULLANDIM , ELİNİ YIKANSAN DA YUMUSAKLIK KALICI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet açıkçası ben de kışın kullandım, yazması bugünlere kaldı :)

      Sil
  3. Güzel bir el kremi..Beğendim.. Sevgiler SEVDACIĞIM..

    YanıtlaSil
  4. Canım bende ellerim çok kuruduğunda ya da tahriş olduğunda kullanıyorum.çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle kuru tırnak etlerine çok iyi geliyor değil mi? Ben de memnunum :)

      Sil
  5. kuru etlere de mi iyi geliyor? hemen almalıyım o zman :D asıl aradığım böyle bir şey. bir de benim küçüklükten beri çok ısırmaktan tırnak kenarlarım(kütikül değil-tırnağımın yan tarafında kalan etler ) çok sertleşti, nasırlaştı..onun için önerebileceğiniz bir şeyler var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bu kremi alıp günlük kullanabilirsin. Benim de kışın tırnak etrafım çok kurur, ben de günde 3-4 kez bazen sadece tırnak etrafına krem sürerek nemli tutmaya çalışırım. Ayrıca markalar bölümünden Body Shop başlığına tıklarsan, blogumda da bahsettiğim Almond tırnak bakım yağı da uygun olabilir gibi geldi.

      Sil
  6. guzel bir urune benzıyor ama kokusu cok mu kotu acaba yinede faydalı bir urun bitkisel olduğu için aslında denemek lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu dayanılmayacak kadar kötü değil ama nemlendirmesi harika :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)