19 Haziran 2013 Çarşamba

Superdrug Besleyici Kil Maskesi / Çikolata

Kakao ve shea yağı gibi lüks, zengin bileşenlerle hazırlanan bu kil maskesi cildinizi derinlemesine nemlendirir, size tazelenmiş ve parıldayan bir cilt sunar. 
Üzerinde yazan şekilde uyguluyorum, 10 dk. bekleyip temizliyorum. Şu ana kadar kullandığım tek kullanımlık maskeler arasında en iyisi diyebilirim. Kokusu gerçekten harika, insanın maskesi yiyesi geliyor :) Temizlemesi biraz zor olsa da cildimi derinlemesine temizlediğini hissettim, bu hissi her maskede yaşamıyorum.  
Hassas, alerjik bir cilde sahibim, cildimin neye tepki vereceği belli olmuyor. Fakat bu maske herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olmadı, cildimi kurutmadı. Ve vaadindeki gibi kullandıktan sonra cildim gerçekten daha tazelenip parladı. 
Tek kullanımlık bu ve benzeri maskeleri ben içindeki ürüne göre 2 ya da 3 sefere kadar kullanabiliyorum. Bu maskeyi 2 sefer kullandım. İçinde paraben yok. Kolay ulaşılabilir olması, uygun fiyatı, temiz içeriği nedeni ile sürekli alacağım bir maske oldu.
Superdrug ürünlerine Watsons'lardan ulaşabilirsiniz.

6 yorum:

  1. İlk fırsatta deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
  2. Aaaa denemek istedim benim de alerjik hassas bir cildim var canım. Uzun sürmeyen pratik maskeleri severim
    Paylaşım için teşekkürler
    Sevgiyle ışıkla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dener ve seversin canım, bence çok güzel bir maske. Sevgiler :)

      Sil
  3. bu maskeden bende memnun kaldım kokusuda cok guzeldı yine alacaklarım arasında:) ama diğer çikolatalı maskeyi adını unuttum pek beğenmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onu da sevdim ama bu çok daha güzel

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)