30 Haziran 2013 Pazar

Shui Tu Silky Foot

Shui Tu Silky Foot / İpeksi Yumuşaklıkta Ayaklar
İçeriğinde yer alan doğal bitkisel özlerle ayaklardaki ölü deri hücrelerini soyarak doğal sürecinde ciltten atılımını sağlar. Nasırlı bölgeleri yumuşatır, ayak üzerindeki cilt çatlaklarını giderir.
Kullanım şekli:
1. Ayaklarınızı temizledikten sonra her iki ayağınıza da Silky Foot paketlerini geçirin. Üst kısmında yer alan çift taraflı yapışkan bant yardımıyla paketleri ayağınızda sabitleyin. Paket içerisinde yer alan losyonun ayak deriniz tarafından çok daha iyi emilimini sağlamak için uygulama süresince bir çorap giymenizi öneririz. 
2. Silky Foot paketlerini 45 - 60 dakika ayaklarınıza uyguladıktan sonra paketleri çıkararak ayaklarınızı ılık suyla yıkayarak kurulayın. 
3. Uygulamadan 5 - 10 gün sonrasında ayaklarınızdaki ölü deri tabakanın doğal sürecinde soyulmaya başladığını göreceksiniz. Soyulma sürecinde cildinize zarar vermemek için kesinlikle müdahale etmemenizi doğal soyulma sürecini beklemenizi öneririz. 
Ben kışın 2-3 ay dışında evde çorap, terlik giymeden yalınayak dolaşıyorum. Ayaklarım çok rahat ediyor ama bir süre sonra topuklarım sanki plastik gibi çizik ve çatlak çatlak oluyor. Sürekli kremler ile nemli tutmaya gayret ediyorum ama yine de çok önüne geçemiyorum bu çatlamanın. 
Silky Foot'u korkarak denediğimi itiraf etmek istiyorum. Yukarıda yazan şekilde kullandım. 1 hafta 10 gün sonra ayaklarımda soyulmalar başladı. Katman katman, kalıp kalıp soyuldu ayağım, bu hali ile gerçekten korkutucu oluyor.
Fakat soyulma süreci geçince pembe, yumuşak topuklar ortaya çıkıyor. Silky Foot'u gerçekten çok beğendim ve başarılı buldum. Topuklarında sorun yaşayanlar, fazla çatlak ve nasırı olanların denemesini tavsiye ederim. 
Bu arada Silky Foot açık ayakkabıların / sandaletlerin giyildiği yaz dönemine uygun değil. Kapalı ayakkabılara geçildiği zamanlarda denenmesi gerekiyor.

8 yorum:

  1. Bende soyulmanın uzun süreceğini düşünmedim.Bir ay önce başladım :( Hala soyulmaya devam ediyor.Ama güzel bir ürün.Bende tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç kat sürüyor o soyulma. O görünüş korkunç ama sonrası güzel :)

      Sil
  2. Sevdam bak dediğin gibiyse gerçekten alıcam, çünkü bende sorunlar yaşıyorum canım ya. Soyulmasına falan razıyım sonu iyi olsunda :) birde ben yazında spor ayakkabı çok giyiyorum o yüzden kullanabilirim diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'm ürün güzel kesinlikle, ama mesela ben terliksiz dolaştığımdan eski haline dönme olasılığım var. Bak bunu kullanırsın belki 1 ay ayakların kötü görünüyor, açık ayakkabı yok kesinlikle yani. Ben sonbaharda başla derim, yok kapalı ayakkabılar giyerim diyorsan al canım

      Sil
  3. Ben bahsedecektim bu üründen aklımı okumuşsun :D gerçekten de çok başarılı bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe, hızlı çeken (pardon yazan) kazanır :P Sen de yaz canım benim :)

      Sil
    2. Ben halaaaa yazacağım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)