25 Haziran 2013 Salı

N.Y.C. Eye 2 Eye Far / Heather Plum

N.Y.C. Far kardeşimin Ocak ayında İngiltere'den dönerken getirdiği hediyelerden. Yurtdışı alışverişinin serbest olduğu zamanda bir çok arkadaşım bu markayı denedi, şu sıralar Türkiye'de de satılıyor. Fakat bu far benim denediğim ilk N.Y.C. ürünü.
Plastik ama dayanıklı plastikten bir ambalajı var bu farın. Pembe-beyaz ve mürdüm  renklerinde 2 fardan oluşuyor. İçinde sim olmayan pembe-beyaz farın parlak duruşu gerçekten çok güzel. Genelde iki rengi birlikte kullanıyorum. 

Her iki far da yumuşak ve parlak yapıda. Pigmentli bir far. İçinde bir aplikatörü var ama ben farları açar açmaz o aplikatörleri atıyorum.  
Baz kullanmadığım zamanlar orta kalıcılıkta, baz ile daha uzun süre dayanıyor. Farın (ve genelde kullandığım diğer ürünlerin) fotoğraflarını kullanıma ilk açtığında çekiyorum. Şu an başka farlarla da kombinlediğim için pembe-beyaz far nerede ise yarılanmış durumda.  
 İngiltere'den yılbaşı indirimleri / kampanyaları zamanında 3 TL civarına alındı. 
*************************************
Blogumu BLOGLOVİN'den de takip edebilirsiniz

6 yorum:

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)