21 Haziran 2013 Cuma

Inglot Asansörlü Göz Kalemi / 522 - Siyah

Inglot'ın 3 ürüne %50 indirimle aldıklarımdan biri asansörlü göz kalemi. Hazırlıksız gidip ne alayım diye epey düşündüm mağazada, sonunda göz kalemi her daim kullandığım bir makyaj malzemesi olduğundan elimde kaliteli bir kalem olsun istedim. Ki bu göz kaleminin ambalajı gerçekten çok şık, full metal diye geçiyor ambalajı.
 Fotoğrafını çekmeyi unutmuşum ama arka taraftaki kapak açılıyor ve orada da sünger aplikatörü ve kalemtraşı var. Paraben içermiyor ve hayvanlar üzerinde test edilmemiştir. Açıkçası mağazada öylesine bir sürerek aldım bu kalemi, sırf 3. ürüne tamamlamak için.
Siyah ama simsiyah değil, bir de elimde daha uygun fiyatlı çok memnun olduğum bir göz kalemim var ona göre düşündüğümde kalıcılığı daha az. Bu arada göz kapaklarım çok yağlı olmadığından göz kalemleri genel olarak gözümde uzun süre kalıyor, çok problem yaşamıyorum. Sadece diğer kullandığım kaleme göre kalıcılığı daha az, ama çok yağlı bir göz kapağında nasıl dayanır hiç bilemiyorum. Sürümü kolay, kalemtraşı sayesinde kalın veya ince çizgiler çekmek için uygun. 
Bu kalemin normal satış fiyatı 31TL idi ve ben %50 indirim ile aldım. 

8 yorum:

  1. Bende her daim siyah göz kalemini çok kullanırım. Eyeliner kullanmaktan daha pratik geliyor çünki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eskiden eyeliner çok kullanırdım ama artık kalemleri daha çok tercih ediyorum.

      Sil
  2. Ne güzel özellikleri varmış, kalemtraş falan..Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet özellikli bir kalem. Teşekkürler :)

      Sil
  3. İnglot çok yakında Türkiye'ye tekrar geliyormuş o zaman birçok ürününü dene fırsatım olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, duydum tekrar geleceğini. Bekliyoruz bakalım. Benim de aklımda kalan ürünleri var :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)