22 Haziran 2013 Cumartesi

Inglot 29PO Far Fırçası

Inglot 29PO doğal ve sık kıllardan oluşan düz far fırçası. Inglot'un 3 ürüne %50 indirime girdiği ilk günlerde almıştım (yılbaşından önce), 6-7 aydır da severek kullanıyorum. Tek renk far süreceğim zaman ya da gölgeli makyajda taban rengi far için kullandığımdan oldukça sık elimin gittiği bir fırça.
Farı tutuşu ve uygulaması konusunda çok başarılı buluyorum. Genişlik olarakta göz kapağıma çok uygun, çok rahatlıkla kullanıyorum bu yüzden. Aldığımdan beri sık sık ve defalarca yıkadım kıllarında dökülme veya bozulma olmadı. 
Bu fırçanın fiyatı 45TL idi benim aldığımda %50 indirim ile 22,5TLye geldi.

12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. İnglot Facebook sayfasında duyuru yaptı dönmüşler :)

      Sil
    2. Özge'cim, geçenlerde paylaşıldı, İnglot Türkiye'ye çok yakında geri dönüyormuş. Mağaza noktaları belirliyorlarmış şu an.

      Sil
    3. Bir Makyaj Blogu yazarı, evet, sevindik bu haberi aldığımızda :)

      Sil
  2. Cnm bende ayni tarz fircayi sephora'dan almistim far uygularken cok rahat oluyor. Gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim :) Sephora fırçaları ben de merak ediyorum.

      Sil
  3. Güle güle kullan canım benim...

    YanıtlaSil
  4. çok guzel bir fırcaymıs gulegule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok işime yarıyor kendisi :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)