25 Haziran 2013 Salı

Golden Rose #95 - #106, Flormar #429

Golden Rose 95 no'lu oje. Çok güzel bir narçiçeği rengi, bu renk zaten son 1 yıldır favorim. 2 katta opaklaşan, sürümü kolay bir oje. Fakat üstteki fotoğrafta belki farkedeceksiniz sürdükten sonra baloncuklu kurudu. Nedenini anlayamadım? Oysaki rengine bayılmıştım.
Golden Rose 106 no'lu harika lacivert ojemi stikerla çiçek açtırdım :) 
Bu da bir beceriksizlik belgesi olarak bulunsun istedim. Flormar 429 nolu ojemi Konad disk ile süslemek istedim ama orta parmağın hali ortada :( 
******************************
Blogumu BLOGLOVİN'den de takip edebilirsiniz

8 yorum:

  1. Narçiçeği güzelmiş ama dediğim gibi yapısı değişik sanırım bozulmuş Sevdacım.. Lacivertli çeçekli olan çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni de açtım, 0 ojeydi ama bilemedim. 1 kere daha deneyeceğim, renginin hatırına :D

      Sil
  2. Aaaa konadları gördüm de aklıma Güzellik Fuar'ından aldıklarım geldi :)) Daha hiç kullanmadım biliyor musun? Bu arada ojeler harika canım, çok yakışmış özellikle mavi olana bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım, ben de pek tembelim unutuyotum hep kullanmayı :D Bir gün oje partisi yapsak konadlar falan denesek :P Teşekkürler canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. Ay renkler harika, cıvıl cıvıl:)

    YanıtlaSil
  4. Canım elin kremli kalmışsa oyüzden baloncuk yapabiliyor.Base coat sürüp dene bide

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir, 1 kere daha deneyeceğim zaten. Teşekkürler

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)