27 Haziran 2013 Perşembe

Essence Urban Messages Lipstick 01

Essence Urban Messages stick şeklinde bir ruj. Aslında ruj demek çok doğru değil, ruj ile gloss arası bir yapıda çünkü. Benim son zamanlardaki favori renklerimden, coral / mercan rengi.
Rengi gerçekten çok güzel. Fakat uygulaması çok rahat değil. Çok yumuşak, kremsi yapıda.  İlk sürdüğümde belli belirsiz duruyor, istediğim rengi yakalayana kadar bir kaç kat geçmek zorunda kalıyorum. 
Fotoğrafta ışıltılı / simli gibi çıkmış ama simli değil. Meyveli güzel bir kokusu var ama koku sevmeyenlerin hoşuna gitmeyebilir. Çok pigmentli olmayan, hafifi yapısı nedeni ile yaza yakıştırdığım bir ruj oldu. 
***Bu ürün bir blogger etkinliğinde Essence firması tarafından hediye edilmiş olup tamamen kişisel ve objektif görüşlerim ile yorumlanmıştır. Essence firmasına bu hediye için teşekkür ederim.
*************************
Blogumu BLOGLOVİN'den de takip edebilirsiniz

10 yorum:

  1. Ruj ve Gloss cok nadir kullanirim. Hatta hic makyaj yapmiyorum ama mercan rengi benim de favorim. Cok güzel duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mercanın dayanılmaz bir çekiciliği var :)

      Sil
  2. Renge bayıldım! Zaten essence standını eve taşımak istiyordum bu da listeme eklendi =)
    Öperim çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi gerçekten süper :) Ben de öptüm canım

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Sanırım koleksiyon ürünü ve şu anda satışı yok maalesef :(

      Sil
  4. ben çok sevdim,sık sıkta kullanıyorum:) nemlendirme özelliği hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de hem rengi hem yapısı hoşuma gitti canım

      Sil
  5. gulegule kullan cok guzelmıs rengi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğeniyorum rengini, teşekkürler :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)