29 Haziran 2013 Cumartesi

Essence I Love Stage Far Bazı

Makyaj yaparken detaylara girmeyenlerdenim ya da nadir girenlerdenim diyeyim. Bu yüzden kapatıcı, bazlar, aydınlatıcı v.s. gibi ürünleri son zamanlarda aldım ve yine nadir kullanıyorum.
Göz makyajı konusunda şanslı insanlardanım, yağlı bir göz çevrem olmadığından bazsız çok kaliteli olmayan farlar bile bende uzun süre dayanır. Yine de özel durumlar için elimin altında far bazım mevcut.
Essence I Love Stage Far Bazı için iyi-kötü çok yorum okudum, dinledim. Seveni de çok sevmeyeni de. Ben çok yağlı olmayan göz kapaklarım sayesinde sevenler tarafındayım.
Sünger aplikatörü sayesinde kolaylıkla uygulama sağlıyor. Farların renginin daha canlı görünmesini sağlıyor.
Kullandığım süre boyunca 6 saate kadar bir sorun yaşamadım. Daha uzun süre test etme imkanımda olmadı maalesef.
Ben Gratis'ten 8-9 TL civarına almıştım. Benim gibi far bazına yeni başlayanların deneyebileceği bir ürün.
********************************************
Blogumu BLOGLOVİN'den de takip edebilirsiniz

16 yorum:

  1. Sevda'cım ne yazık ki bende sevmeyenler tarafında oldum. Bende çok fazla çizgilerime yaptı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, büyük bir kısım senin gibi sevmeyen tarafta.

      Sil
  2. Çok merak ettim :)
    Denemek için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım benim gibi seversin sen de :)

      Sil
  3. Bende 1 aydır kullaniyorum ve ilk far bazı kullanışım bu yüzden baska markalari bilmiyorum. Ama essense'ten cok memnunum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de genel olarak Essence ürünlerini seviyorum :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Memnun olmayanlar daha çok gibi

      Sil
  5. Bende makyajda detaycı olmadığım için pek çok ürünü kullanmıyorum canım ya. Bunuda kullanmadım mesela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım ben de arada işte, her gün ya da sık sık yapmaya sabrım yok :(

      Sil
  6. ben hiç denemedim ama değişik bir ürünmüş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli makyaj yapanların elinin altında olmasında fayda var gibi :)

      Sil
  7. Farla aram pek iyi olmadığından bu tarz ürünlere hiç elim gitmiyor. Ancak almayı düşünüyorum merak ettim:) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, benim işime yarayan bir ürün ama sevmeyenlerde var :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)