26 Haziran 2013 Çarşamba

Essence Ballerina Backstage Lipgloss 02

Yine son zamanlardaki favori renklerimden coral / mercan bir gloss. Ambalajını, özellikle kapağını çok seviyorum. 
Yine benim beğendiğim meyveli bir kokusu var, ama koku hassasiyeti olanlar beğenmeyebilir.İçinde ince ışıltılı parçalar var.
Fırça aplikatörü gerçekten başarılı. Kolay uygulama imkanı veriyor.
Ruj sürmeyi çok seviyorum fakat yaz geldiğinde elim hep glosslara gittiğinden son zamanlarda sıklıkla kullandığım ve sevdiğim biri ürün. Fakat koleksiyon / sınırlı üretim ürünü olduğundan bulmak maalesef imkansız.
***Bu ürün bir blogger etkinliğinde Essence firması tarafından hediye edilmiş olup tamamen kişisel ve objektif görüşlerim ile yorumlanmıştır. Essence firmasına bu hediye için teşekkür ederim.
*************************
Blogumu BLOGLOVİN'den de takip edebilirsiniz

5 yorum:

  1. rengi cok guzelmiş gulegule kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Rengi kadar ambalajıda çok güzelmiş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğeniyorum dantelli ambalajını. Teşekkürler canım :)

      Sil
  3. benimde cok beğendiğim bir ürün

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)