23 Haziran 2013 Pazar

Burberry Weekend EDP

Ferah ve canlılık dolu notalarıyla çiçeksi bir parfüm. Turunçgillerin saf ve parlak esansını içerir. Zengin çiçeksi orta nota (sümbül, sıklamen, zambak), sandal ağacı, sedir ve miskli, odunsu alt notalara sahiptir.
Elimin altında bir sürü güzel koku olmasını çok seviyorum. Kendi çapımda minik bir parfüm koleksiyonum var. Burberry Weekend'de koleksiyonuma yeni katılanlardan.
Klasik Burberry'i uzun bir süre severek kullandım. Fakat bir süre sonra koku o kadar popüler oldu, iyi-kötü taklitleri çıktı ki, hem o kokudan hem markadan uzak durdum uzunca bir süre. 
Burberry Weekend Turunçgiller sayesinde çok ağır olmayan, ferah ama çiçek kokusu sayesinde kadınsı diyebileceğim etkileyici bir koku. Parfümü ilk sıktığımda aldığım koku turunçgiller, koku oturunca geriye bir çiçek kokusu kalıyor. Çoğu kişinin çok hafif, hemen uçuyor dedikleri kokular bile bende uzun süre kaldığından bu parfümün de orta-uzun süre kalıcı olduğunu söyleyebiliyorum. Şu da var ki ben çok terleyen biri değilim, sanırım kalıcılık bundan. 
 İlk çıktığı zamanlarda çevremde bir çok kişinin kullandığı bir koku idi, şu aralar popüler bir çok parfüm çıkınca kullanan kişi azaldı. Bu yüzden daha da severek kullanıyorum doğrusu. Ve parfümümün ne olduğunu sorup, çok güzel koktuğuna dair övgüler de alıyorum. 
Günlük, çok ağır olmayan, ferah bir koku arayanlara tavsiye edebilirim.
**********
Blogumu BLOGLOVİN'den de takip edebilirsiniz

12 yorum:

  1. ben de beğeniyorum bu parfümü önceden kullanmıştım tekrar alasım geliyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz aylarına çok uygun bir kokusu var :)

      Sil
  2. Tam bir klasik olması gerekenler arasında ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki biraz popülerliği geçti ama sevdim ben yine de :)

      Sil
  3. bende klasik kullananlardanım. ama bunu da deneyeceğim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ona göre daha hafif açıkçası bunu daha çok beğeniyorum ben
      Sevgiler

      Sil
  4. Yaz olunca hafif kokulara yöneliyorum,şu an benim de kullandığım parfüm bu.
    Bana hemen uçup gitmiş gibi geliyor ama sanırım burnum alıştığı için algılayamıyorum kokuyu.
    Erkek arkadaşım sabah sıktığım parfümün akşam hala koktuğunu söylüyor şaşırıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında o kadar da çabuk uçmuyor bence de, yaz günlerine de çok yakışıyor bu koku :)

      Sil
  5. benimde çok severek kullandığım bir parfüm :)

    YanıtlaSil
  6. ağır olmayan kokuları bende seviyorum bu kokuyu duydum ama denemedim denemeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaza çok uygun bir koku, tavsiye ederim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)