15 Haziran 2013 Cumartesi

Beauty Formulas Çikolatalı Maske

Beauty Formulas Çikolatalı Temizleyici ve Besleyici Maskesi formülündeki kakao ve nemlendirici özelliğe sahip Shea yağı ile cildinizi temizlerken nemlendirilmesine de yardımcı olur.
Öncelikle paketinde hoş kokulu olduğunu söylüyor bu maskenin ama çokta hoş kokulu değil, bazen burnunuza buram buram çikolata kokusu gelse de ağır bir kokusu var. Maskeyi üzerinde belirttiğim şekilde sürüp 15 dakika yüzümde bekletip temizledim. 
Maskenin temizlemesi fena değil, nemlendirme özelliğini de pek göremedim. Yine de tek olumsuz yanı o keskin kokusu. Çünkü şu ana kadar 4-5 paket kullandım (1 paketi 2-3 seferde bitiriyorum), maskeden sonra cildimin yatıştığını gözlemliyorum. 
Bu maskeyi Watsons'larda bulabilirsiniz.

10 yorum:

  1. Bu maske benim için "evlat olsa sevilmeyecekler" arasında :) Sevemedim kokusunu ve performansını sunumu çikolatalı olmasaydı belki bu kadar nemlendirme ve hoş koku beklentisiyle hayal kırıklığına uğraamazdım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu bazen beni de bayıyor ama açıkçası akne ve kırmızılıklarımı yatıştırdığını farkettiğimden dayanıyorum :)

      Sil
  2. Ben bu maskeye bayılıyorum :) nerdeyse yiyesim geliyor :D ama yüzüme çok fazla geliyor nedense sür sür bitmiyor o yüzden yıkaması biraz zahmetli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 1 paketi 2 veya 3 kere kullanıyorum, tek kullanım için oldukça fazla. Temizleme süngerini ıslatıp kabasını alıyorum sonra yıkıyorum ben canım :)

      Sil
  3. Harika:)Tam istediğim gibi bir maske:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı da çok uygun canım, etkisini de sevdim ben :)

      Sil
  4. bende kampanyada görürsem alayım canım maske postlarını seviyorum senin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Özge'cim, ben de değişik maskeler denemeyi seviyorum :)

      Sil
  5. Benımde kokusuna bayıldıgım bi maske güle güle kullan canımmmm:)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)