28 Mayıs 2013 Salı

Mini Çekiliş

Uzun zamandır bir çekiliş yapmak istiyordum ama istediğim / vermeyi düşündüğüm hediyeler konusunda netleşemedim. Asıl çekiliş için hala net değilim, kafamda 1-2 şey var ama biraz süreci var galiba o hediyelerin.    O gün gelene kadar ben de mini bir çekiliş (belki çekilişler) düzenlemek istedim. 
Hediyelerim bunlar,
Canan Tan / Issız Erkekler Korosu (Kitaptan bende varken yenisi hediye gelince çekilişe eklemek istedim.)
Pastel ve Golden Rose ojeler 
Body Care Spa Bambu Krem
Pastel Renkli Maskara / Mor
Parfume Jevels Swiss Chocolate Vücut kremi
La Ligne El Kremi
Ve 1 adet yüzük
Çekilişe katılmak isterseniz tek yapmanız gereken izleyicim olmanız ve bu yazının altına yorum bırakmanız.
Çekiliş süresi 5 gündür ( Son katılım 28.05.2013 / Salı 23:59)
Kargo ücreti bana aittir, maalesef yurt dışına gönderim yapamıyorum.
İyi şanslar diliyorum.

86 yorum:

  1. İzleyicinim sevgiler elf_ahmt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Sevdacım ben de şansımı denemek istiyorum :)

    sevgiler,
    supercellma

    YanıtlaSil
  3. merhaba mihriban mutlu adıyla blogunuzu takibe aldım
    mihribanmutlu@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Zaten izleyindim umarım bana çıkar :) pembetopuk@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. merhabalar begüm salurvan adıyla takipteyim
    begum-salurvan@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. ilk yoruma çıkmaz derler ama ben yinede şansımı deneyim :)
    lattekuki@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben varım :)
    beggummy@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, izleyicinizim..
    ist.fb.07@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. bende sansımı denemek ısterım
    mugeninlistesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Merhaba blogunuzu didem merve uğurlu ismiyle takip ediyorum e mail adresim ugurlu_didem@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  11. Canım, hayırlı olsun çekilişin.. Biliyorsun izleyicinim :)
    Olmayan şansımı denemek istedim.. Ojelere bayıldım tam yazlık renkler..

    YanıtlaSil
  12. herkese bol şans :) kazananı şimdiden tebrik ederim (en son çeklişinden hediyemi aldım sen çok tatlısın başkaları da senden hediye almalı )

    YanıtlaSil
  13. Merhaba izleyicinim :)
    inciyuksel92@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar izleyicinim :))

    strawberryy.fieldss@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. merhaba izleyicinim. ne cici hediyeler, herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  16. selamlar sena dursun olarak izliyorum. bana bol şans :)
    http://nypdsena.blogspot.com/
    polisakademisi.sena@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. selam izleyicinim.
    kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. merhaba.izleyicinim ve kitap benim olsun istiyorum.. :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. Bakalım günün birinde bana da hediye çıkacak mı diye merakla bekliyorum. :D

    Zaten izleyicindim bu da adresim.

    turistbitli@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Mrb, şansımı denemek isterim..

    reyhanlahersey@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. içinde kitap olan bir çekiliş kaçırılmaz. makyajvekitap olarak takipteyim. Sevgiler...
    yasasinhayat72@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. ayrıntıcı bilgi ismiyle blogunu izliyorum
    leman_166@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. ben de katılıyorumm umarım bana çıkar yaav ne zamandır şansım yok bu çekilişlerde.
    aycelcehayat@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  24. merhaba. ysmntz olarak izleyicinim. umarım şanslı olurum :)
    yasemin_tuz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Merhaba canım izleyicinim zaten :)
    tqc.dmr92@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Merhaba makyajlı günler olarak takipteyim:)
    bsrkzgn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Bu kitabı okumayı çok istiyordum,tevafuk oldu.inşallah bana nasib olur :)
    tubakayikci@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Merhaba,
    zaten izleyicindim. :)
    tgcylz@hotmail.com
    sevgiler*.*

    YanıtlaSil
  29. Mini çekiliş iyi olmuş:)
    shemellon@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. izleyicinim ;)

    gulcinsevdesaricikli@gmail.com

    herkese bol şans ;)

    YanıtlaSil
  31. merhaba:)
    İzleyicinim.
    pastel renkli maskarayı merak ediyorum bende şansımı denemek istiyorum :)
    begumkara_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. En çok ihtiyacı olana çıkar inşallah. Sevgiler ablacım İyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
  33. merhaba...
    şartlr tmm
    bu nickimle izleyicinim..
    msn yalanhayat_0623@hotmail.com
    facebook ta
    https://www.facebook.com/karemela.sekeriy/posts/379685505470509

    YanıtlaSil
  34. bende varım bende :) er_a_kon@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Merhabalar takibe aldım hayırlı uğurlu olsun:)

    sahdesign@hotmail.com

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  36. ben kazanayım lütfeeenn :) oturan boğa adıyla takipçinim.
    cilekisut_200@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. Zeynep Degirmenci olarak izleyicinim. rumeysad90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. selamlar :) izleyicinim tabiki de :)
    citlembikk88@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Almak istediğim maskaralardan biri yehuu.
    Canan Tan'ın okumadığım tek kitabı bu. :)
    Tam isabeet. :)

    tekask.a@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. Merhaba izleyicinim zaten herkese bol şans :)
    pelinb352588@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  42. İzleyicinimm :)
    eylulgokce@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. inşallah bana çıkar diyorum:)
    sunaktug@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. izleyicinim :)
    not__fair@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. Canan Tan'ı çok severim bu kitabını da okumadım şansımı denemek istiyorum bende :)
    pembedudaklar@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. Buradan ve Bloglovin'den izleyicinim :)
    Cansu Bıçak
    casnuuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. merhaba artık izleyicinim
    muzeyyenoner2@gmail.com
    bloğumda da paylaşcam şimdi

    YanıtlaSil
  48. merhaba izlemedeyim :)

    seher_uu@hotmail.com
    seher aydın

    YanıtlaSil
  49. merhaba tatlım kitaplara kayırsız kalamıyorum biliyorsun umarım bana çıkar deyip deniyorum şansımı:)

    YanıtlaSil
  50. umarım şans bu sefer benden yana olur:)

    gozdeozel88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. Merhaba
    Oje Balonjoje adıyla takipçinim
    ojebalonjoje@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. mrb izleyicinizim yeliz pekşen
    yelizpeksen@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. merhabalar, izleyicinizim.
    egul_89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. Bende bu güzel hediyeler için şansımı denemek istiyorum :) izleyicinizim
    Sevgiler :)
    Gülşah Yılmaz
    gulsahyilmaz1235@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. merhaba izleyicinim.şansımı denemek istedim
    melekhnm@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. Merhaba izleyicin oldum. Umarım bana çıkar :)
    sakrakberfinsu@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. Merhaba elif_yldrm35 adıyla izleyicinim elif_yldrm35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. slm izleyiciniz oldum (zeynepüstün)adıyla facebook sayfanızı begendim hediyelerinize bayıldım şanslı olmayı çok isterim
    zeynepustun3442@hotmail.com
    zeynepustun

    YanıtlaSil
  59. merhaba izleyiciniz oldum umarım şans bu defa bana güler:)

    tuncmunevver@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. pervin adıyla izliyorum
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  61. Merhaba
    İzleyicinim: bir makyaj blogu yazarı işte
    makyajvehersey@hotmail.com
    makyajvehersey.blogspot.com
    Umarım bana çıkar.
    Herkese bol şans
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  62. Yine süpersin:)

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. bende katılmak isterim.. :)
    mail adresim: gunication@gmail.com

    sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  64. Merhabaaa , herkese iyi sanslar :)

    kadraj_43@hotmail.com

    YanıtlaSil
  65. Merhaba bloğunu izlemeye aldım.
    Gfc:şenay gazoz
    senaygazoz@gmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  66. Merhaba izleyicinim
    sevgiler
    serena18@mynet.com

    YanıtlaSil
  67. merhabalar izlemeye aldım çekilişine katılmak istiyorum
    busraersarac@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. Merhaba bloğunu izliyorum.
    bende katılmak istiyorum feride28@gmail.com feride ismailoğlu

    YanıtlaSil
  70. Selamlar, ben de şansımı denemek istiyorum. =)
    nermin-abaka ismiyle izleyicinizim.
    Sevgiler
    abakanermin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. selamlar
    begüm kerem adıyla izleyiciyim
    kerembgm@hotmail.com
    begüm alp

    YanıtlaSil
  72. merhaba seçil sezengöz gfc izleyiciyim
    secil.sezengoz@gmail.com

    seçil sezengöz

    umarım şanslı olurum :)

    YanıtlaSil
  73. merhaba seçil sezengöz gfc izleyiciyim
    secil.sezengoz@gmail.com

    seçil sezengöz

    umarım şanslı olurum :)

    YanıtlaSil
  74. Merhaba Gizem Urhan adıyla izleyicinizim.

    gizemurhan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  75. Selam:) Rapunzeliçe adıyla izleyicinizim. Umarım kazanırımmm:)

    rapunzelicee@gmail.com

    YanıtlaSil
  76. merhaba :)
    blogunuzun izleyicisiyim
    sukransmsk@hotmail.com
    sukransmsk@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. Merhabaa :) Elif Nur olarak izleyicinizim
    oceciklerim@gmail.com

    YanıtlaSil
  78. Ben zaten izleyicinim :) Ve o kitabı istiyorummmmm :) Hediyeler çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  79. merhaba izleyiciniz oldum(sineminbahari),facebook sayfanızı beğendim,bloglovinde izliyorum.çekilişi twitter ve blogumda duyurdum.şanslı olmak dileğiyle,sevgiler:)
    http://www.bloglovin.com/sineminbahari
    https://www.facebook.com/sineminbahari
    https://twitter.com/sineminbahari/status/338807649246265345
    http://sineminbahari.blogspot.com/2013/05/mini-cekilis_26.html
    SinemBadioglu
    sinembadioglu1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  80. Hayırlı olsun Sevdam, bende katılmış oldum :)

    YanıtlaSil
  81. Merhaba, sengulsevda olarak izleyicinizim
    sengulsevda@gmail.com

    YanıtlaSil
  82. izleyicinizim. inşallah bu sefer bana nasip olur :)

    çekilişi kazanırsam eğer, mail yolu ile bildirirseniz sevinirim çünkü sonuç açıklandığı zaman internet olmayan bi yerde olacağım :(

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  83. bende izleyicinizim =) iremiks ^^

    YanıtlaSil
  84. Merhabaa!

    m_frantic ismiyle izleyicinim. Mail adresim; gokcelik89@gmail.com
    Şans benden yana olsun! :)

    YanıtlaSil
  85. Son numerolarda random'ın şansı daha yüksek en son geldim işte ohh :P

    YanıtlaSil
  86. Merhaba izliyorum bloğunuzu(saliha temiz)
    http://www.bloglovin.com/salihatemiz39
    https://twitter.com/salihatemiz
    https://twitter.com/salihatemiz/status/339377801352327169
    https://plus.google.com/103928266736196837644/posts/FSUFinnxaLV
    http://salihatemiz.blogspot.com/2013/05/sevdann-dunyas-yasam-blogum-mini-cekilis.html

    saliha temiz
    salihatemiz@hotmail.com

    YanıtlaSil