30 Mayıs 2013 Perşembe

Mini Çekiliş Sonucu

Pazartesi günü sonlandırdığım çekilişi dün ki yoğunluktan bir türlü kontrol etmeye ve sonuçlandırmaya fırsat bulamamıştım. Bugün ilk fırsatta kontrol ettim ve random.org ile kazananı belirledim.
Bakalım talihlimiz kim olmuş,
Kazanan 78 numara yani Selda Akçay oluyor. 
Hemen Selda Akçay'a bir mail atıyorum. 
Kazanamayanlar üzülmesin Haziran ayında yepyeni çekilişlerle buradayım.
Bir de elimde 1 koli Aşk Romanı var :) Ablam bir yerlerden indirimli satın almış, fakat daha önce de post yapmıştım ev kitap kaynıyor, koyacak yer yok. Bu, Bu, Bu ve Bu tarz kitapları sevenler için bir kitap etkinliği yapmak istiyorum, eğer beğendiğiniz bir tür ise yorum yazarsanız sevinirim. Ona göre başlayacağım çünkü etkinliğe. 

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Peki, kitapları hemen ayarlayayım ben o zaman :)

      Sil
  2. yanlış olmuş ya 14 numara olacaktı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baştan mı çekeyim :) Yeni çekiliş yaparım, o zaman sana denk gelir belki. Takipte kal lütfen :)

      Sil
  3. Geç Gelen Mutluluk iyiymiş bir bakarsın nasıl geldiğini öğrenmek için kılavuzluk yapar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu okudum, güzel bir kitaptı :)

      Sil
  4. Güzel kitaplar sanırım,kitap olursa güzel olur zaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk Romanı herkes sevmeyebilir, mesela ben aşk romanı okuyacaksam 2000li yıllardakileri okuyorum eskileri sevmiyorum :)

      Sil
  5. harika kitaplar çekilişini dört gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekiliş olmayacak, açıkçası önce gören şu kitaplar benim olsun diyecek. Takipte kal lütfen :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)