12 Mayıs 2013 Pazar

Mac Deep Truth Far

Mac Deep Truth Far canım arkadaşım Hülya'cımdan hediye. Çok güzel ışıltıları olan, parlak, kolay sürümlü, saks mavisi / lacivert arası rengi olan bir far. Son derece pigmentli. 
Mac Deep Truth Far frost yapıda, oldukça yumuşak dokulu bir far. Islak bir fırça ile eyeliner olarak kullanmakta mümkün. 
Ben çoğunlukla eyeliner olarak ve gölgelendirme amacı ile kullanıyorum. Özellikle krem / bej tonları ile gölgelendirmesi harika oluyor. Gölgelendirme de çok pigmentli olduğundan azıcık bir miktar kullanmak yeterli oluyor. 
Mac Deep Truth Far çok kalıcı  bir far. Kullanırken altına baz kullanmaya gerek görmüyorum. Tüm göz kapağına uygulamada da çok başarılı, çünkü dağıtması çok kolay oluyor.
Bu far 1,5 gr. ve fiyatı 49TL
Hülya'cığıma bu güzel hediyesi için bir kere daha teşekkür ediyorum :)

12 yorum:

  1. rengi çok güzel cnm ,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Mavinin en asil tonlarındann :)

    YanıtlaSil
  3. Maviyi çok severim, laciverdin çok ayrı bir güzelliği vardır. Çok beğendim rengini güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviyi sevdiğini iyi biliyorum :) Teşekkürler Aslım :)

      Sil
  4. oo renk harika iyigünlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Rengine bayıldım en sevdiğim far renklerindendir güle güle iyi günlerde kullan bende aynından kullanıyorum çok sık olmasa da sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Renk harika görünüyor canım, eminim sana çok yakışıyordur, bir buluşmamızda sür de göreyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, aslında fuara gittiğimiz gün sürmüştüm de pek belli olmuyordu sanırım. Bir daha yine sürerim senin için tabii ki :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)