19 Mayıs 2013 Pazar

MAC Club Far

Mac Club Far blogumun ailemden sonraki 2. büyük sponsoru olan arkadaşım Hülya'nın hediyesi. Mac'den çok önce fondöten ve pudra kullanmıştım sadece, uzun zamandır da alışveriş yapmıyordum. Dolayısı ile şurada anlattığım Deep Truth ile birlikte kullandığım ilk Mac farlar olma özelliğini taşıyorlar. 

''Yoğun pigment içerikli far. Eşit olarak dağılır, güzel harmanlanır.'' demiş Mac farları için. Club için de 

''kırmızı - kahverengi, yeşil sedefli'' demiş.
Club gerçekten muhteşem bir far, kabında yeşil gibi duran bu far kullandığım zaman bambaşka bir renge bürünüyor, ışığa göre de renk değiştiriyor. Pigmentasyonu da harika, dağıtması, uygulaması kolay. Özellikle üşendiğim günlerde tam bir sür-çık rengi. 

1 taşla 2 kuş dedikleri bu far için söylenmiş bir laf olabilir, kabında yeşil, sürdüğüm zaman kahverengi ama içindeki yeşil yansımalar nedeni ile de bazı ışıklarda yeşil görünen efektli harika bir far. Bir itirafta bulunayım, Club'ı bir çoğunuz iyi biliyorsunuzdur ama benim bu far hakkında pek bilgim yoktu. Arkadaşım hediye ettiğinde aa yeşil far deyip uzun bir süre kullanmamıştım, sonra denediğimde bayıldım, şimdi ise en sevdiğim farlardan biri.
*Hülya'cığıma bu güzel hediyesi için tekrar teşekkür ediyorum.

14 yorum:

  1. Çook güzel bir far bu kesinlikle, keşke hala cf olsa da alabilseydim :D
    Güle güle kullan canım, sponsorların bin yaşasın haha :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler, cf konusunda seni çok takdir ediyorum :(

      Sil
  2. mac'e bende bayılıyorum. Mineralli pudrasını kullanıyorum. Arkadaşın da çok kralmış benim tek sponsorum var o da kendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım kraldır sağolsun, eee baze nbenim de öyle oluyor tek sponsorum kendim oluyorum ama ailem ve bazı arkadaşlarımın desteği de çok fazla oluyor :)

      Sil
  3. Canım benim de favorilerimden biri, güzel günlerde kullan :) Bir gün de gözlerinde göreliiiim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin sevdiğini biliyorum, makyajı fotoğraflama konusunda başarısızım ama buluşmaya gelirken sürebilirim :)

      Sil
  4. Güle güle kullan Sevdacım. Tüm almak istediklerini alacak kadar bol kazançlı işler dilerim sana. Çoook öptüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım çok teşekkürler, aminnnnnn, bol kazançlı bir işe çok ihtiyacım var zaten. Sevgiler :)

      Sil
  5. Mac'in ürünlerini beğeniyorum :)İyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok ürününü ben de beğeniyorum. Teşekkürler canım :)

      Sil
  6. çok güzel rengi :) güle güle kullan

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)