21 Mayıs 2013 Salı

Isana Argan Yağlı El Kremi

Elimde o kadar çok el kremi mevcut ki sıra ile hepsini deniyorum, kullanıyorum. Isana Argan Yağlı Krem özellikle kışın kullanıp en sevdiklerimden biri oldu. 
Kuru, yıpranmış eller için geliştirilmiştir. İçindeki argan yağı ve gliserin cilt kurumasını ve çatlakları önler. Krem aynı zamanda yaşlanmayı ve yaşlılık lekelerini önler. demiş Rossmann bu krem için. 
Isana'nın bir sürü el kremi mevcut ve ben bir çoğunu kullandım. Şu ana kadar kullandığım en başarılı kremi Argan Yağlı olan bu krem. Özellikle kışın kuruyan, suya girmekten yıpranan ellerime çok iyi geldi. Sürdüğünüz anda yapışkan bir his bırakmadan cilt tarafından emiliyor. Hoş bir kokusu var.  Kadife gibi bir yumuşaklık veriyor ve ellerini yıkar yıkamaz da bu etki geçmiyor. 
Yaşlanma belirtileri veya yaşlılık izlerine iyi geldiği konusunda hiç bir fikrim görüşüm yok ama kuru yıpranmış ellere çok iyi geldiğini söyleyebilirim.
Isana El Kremleri Rossmann'lar da 5-6TL 3-4TL gibi bir fiyata satılmaktadır.

15 yorum:

  1. Uuu argan yağlı kremde mi yapmışlar.. Kokusunu çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yapmışlar valla :) ben kokusunu sevdim

      Sil
  2. Canim 5/6 lira demissin fiyatlarina ama aleo veraki olani ve daha bircok cesiti 2.99 lira. Blki bu argan yagli dye pahaldr .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlar kalmamış aklımda ama düzelttim senden sonra, teşekkürler

      Sil
  3. İçinde argan olan herşeyi gözüm kapalı kullanırım :)Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. ısana ve rossman bayılırım :)

    YanıtlaSil
  5. Tam benlikmiş kupkuru cildim var malesef Sevda'cım.. Umarım Eskişehir'e Rossmann açılır :)) Çok merak ettiğim markalar ve ürünler var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım açılır canım, ben seneler önce bir dönem yaşamıştım da o zamanlar ne bir AVM ne Mango, Koton v.s. vardı, Eskişehir şimdi süper valla. Eksikleri vardır da bayağı değişmiş :)

      Sil
  6. aaa bak bu kremi çok tuttum Sevdacımmm.Çantama hemen bu akşam 1 tane alacağım. Sevgilerimle canım benim..

    YanıtlaSil
  7. Fiyatı da çok uygunmuş, ben de deneyeyim, güle güle kullan canımcımmmm

    YanıtlaSil
  8. supermıs tam benlik ya hem bana uygun fiyatıda cok uygunmus denemeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya her yerde mağazaları yok işte, yoksa gerçekten fiyatları uygun ve güzel ürünleri var

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)