11 Mayıs 2013 Cumartesi

CHEFika ile Moda Teras'ta Çay Saati (Tavsiye Kanalı Teremyağ Kampanyası)

Geçtiğimiz hafta Cuma günü Tavsiye Kanalı'nın Moda Teras'taki çay saati etkinliğine davetli idim. Maalesef bir arkadaşımın sağlık sorunları yüzünden davete gecikmeli olarak katılabildim. Ben gittiğimde etkinlik çoktan başladığı için, ortama adapte olup konuyu yakalayacağım diye hiç fotoğraf çekemedim. Ama gerçekten güzel vakit geçirdiğimizi söyleyebilirim.
Herkes Teremyağ ile yaptığı çay saatine uygun bir tarifi getirdiği için büfe şölen gibi idi.. Ben geçte gidince ne yiyeceğimi şaşırdım :) 
Renan Hanım, Şefika Hanım ve Şef Yunus Emre Akkor ile sohbet ettik. Konu tabii ki yemek ve Teremyağ idi. Renan Hanım ve Şefika Hanım ile tanıştığıma da çok memnun oldum. 
Arkalara bir yere saklanmışım :) 
Şefika Hanım ile :) 
Ben de o gün daha önce şurada tarifini verdiğim Elmas Kurabiyeler ile katıldım ama çok acele ile hareket ettiğim için kurabiyelerimi fotoğraflayamadım. O gün aslında hiçbirşeyi  fotoğraflayamadım. Sonra da çok üzüldüm tabii ki, neden hiç fotoğraf çekmedim diye :(
Siz de çay saatine dair daha çok fotoğraf görmek isterseniz burdan
Tavsiye Kanalı'na katılıp Tavsiye Meleği olmak isterseniz burdan
Şefika Hanım'ın harika tariflerinin olduğu blogu için buradan
Tavsiye Kanalı'na, Renan Hanım'a ve Şefika Hanım'a davetleri ve ilgileri için çok teşekkür ederim.

18 yorum:

  1. harika bir gün olmus canım,keske cekseymıssın fotograf, kurabiyelerinide ayrıca merak ettim bi gün yaparsın artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok güzel bir gündü :) Hiç aklıma gelmedi valla, geç gidince telaşlandım. Kurabiyelerim için çaya bekliyorum :)

      Sil
  2. sevdam uzulme onceden teknolojimi vardi zihninde canlandir yeter guzelim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki :) Gerçi ben doğduğumdan beri var o teknoloji ama :D

      Sil
  3. yine harika bir etkinlik olmuş canımm çok güzel görünüyorsunuz afiyet şeker olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Bol bol yemek yemeli, sohbetli bir gün olmuş anlaşılan, resimleri çok çekmediğin iyi olmuş zira o resimleri gördükten sonra ekran karşısında açlık krizine giren benim gibi okuyucuların için bence böylesi daha hayırlı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım, bir sürü şey tattık :) Evet herşeyi sizin için yaptım zaten :)

      Sil
  5. Süper bir gün olmuş canım, harika görünüyorsun! O kurabiyeden bana da yap Sevdaaaa :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Tamam yapıyorum hemen :)

      Sil
  6. Sıkma canını Sevdam ya olsun. Seni gördük bu güzel etkinliği gördük yeter. Başka zaman yaptığında paylaşırsın o zaman bakarız :)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel kafa dağıtacağın keyifli bir etkinlik olmuş, ilerleyen zamanlarda yeniden kurabiye yapıp tarifi fotoğraflarıyla paylaşabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok keyifli idi, inşallah tekrar yapar paylaşırım :)

      Sil
  8. Ne güzel bir etkinlik olmuş :)
    Sevdacım aslında bende tavsiye meleği oldum ama nasıl oldum,kartınız tanımlandı migrostan alışverişiniz yapın diye mail geldi,ama ben kart başvurusunda bulunmamıştım ve elime kart gelmedi,sonra faceden mesaj attım yanıt gelmedi,ilk olarak nasıl başlayacağım bilemedim yani :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Migros money Club kart numaranı girmişsindir o tanımlanmıştır diye düşünüyorum

      Sil
  9. ohhh gelsin kurabiyeler gitsin çörekler can boğazdan gelir yiyin gari :))) sloganımız şu yaşasın yemek yemek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım o slogan benim yaşam felsefem :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)