3 Mayıs 2013 Cuma

Bitenler #38

1,5 aydır bitenler yazısı yazmadığımı farketmenin derin üzüntüsü içerisindeyim. Fotoğraflar 1,5 aydır bekliyor ama ben bir türlü ekleyemedim. Oysaki bitenleri yazmayı da okumayı da çok seviyorum.
1,5 ay içerisinde çok az ürün bitirmişim bu arada :(
NSpa Body Butter ve Duş Jeli; Yazısı burada 
Rival De Loop Oje Kurutucu Sprey; Yazısı burada Elimde 1 tane daha vardı, kullanmaya deva myani.
Watsons Revitalising Facial Mask in Rose Water; Kağıt maskeleri sevmiyorum, hiç birş ey anlamıyorum kağıt maskelerden maalesef. 
Essence Oje / 47 - Red-Y To Go; Oje bitiremiyordum ne zamandır. Oysa ki oje bitirebilmemle nam salmıştım ben :) Neyse yaz geldi bitiririm yine bol bol. Yazısı burada
Syoss Kırılgan ve Mat Saçlar İçin Saç Kremi; Çok şükür bitirdim. Yazısı burada

Avon-Anew Youth Awakening Far Bazı; Sevdiğim bir üründü fakat kurudu, sanki biraz da çabuk kurudu. Yazısı burada

Beauty Formulas Kömür Tozu İçerikli Burun Bantları; Yazısı burada
Colgate Optik White; Beyazlatıcı diş macunlarını seviyorum, hatta yine aynı diş macununu aldım kullanıyorum. Ama çok güvenmiyorum, inanmıyorum o ayrı.
She Deodorant; Benim için fazla baskın kokulu bir deodoranttı. Çiçek kokusu gibi. Deodorantta daha hafif, temiz kokuları seviyorum. Günlük bir koşu bir yere gidip döneceğim günlerde kullanıp bitirdim.

Nude Şampuan; Yazısı burada
Watsons Green Tea Antioxidant Maske; Yine bir kağıt maske. Kağıt maskelerden hiçbirşey anlamıyorum :(
Max Factor Ageless Elixir Fondöten; 2 sefer kullandım testerı ve beğendim. 
Loccitane Şakayık serisi El Kremi; Krem de güzeldi ama ya o kokusu, bayıldım kokusuna.
Avon Maximum Body Makeover; Bu tarz ürünleri gereken sıklıkta kullanmadığım için (haftada 1 ancak kullanıyorum) işe yarayıp yaramadığını gözlemleyemiyorum. Yine de satın alıyorum ama, ilginç :)
Bir sürü ürün bitirip yeni bir bitenler yazısında görüşmek üzere :)
Sevgiler

10 yorum:

  1. Mango body butter :) severimm

    YanıtlaSil
  2. Oje bitiren tanıdığım tek insansın sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de tek tanıdığım kişiyim bu konudaki :)

      Sil
  3. cnm ne güzel bitirmişsin bir sürü ürün ben bir türlü bitiremeyenlerdenim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara gaza geldim düzenli kullandım ama yine bıraktım :(

      Sil
  4. Bir buçuk ayda bence baya ürün bitirmişsin Sevdam, yenilere devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçtik yenilere Aslım onlarda bitsin kurtulayım stoklarımdan, bak alışverişte yapmıyorum artık :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)