20 Nisan 2013 Cumartesi

Vee... Ç-e-k-t-i-m! Çekiliş Sonucu #8

Küçük, kısa zamanlı çekilişimin dün itibari ile son günü idi. Bugün katılımcıları kontrol ettim ve sonucu açıklamaya hazırım. Küçük çekilişime katılan herkese teşekkür ederim. Pek yakında blogla ilgili özel bir durum nedeni ile yeni bir küçük-kısa süreli çekilişim daha başlayacak. Takipte kalın lütfen :)
Bu arada çekilişe 84 kişi katıldı. 3 kişinin katılımı geçersizdi, paylaşım yaptıklarını söyleyip yapmamışlar ya da  çekiliş bitmeden paylaşımı silmişler sanırım sayfalarından. 1 kişi de kısıtlı profille paylaşım yaptığı için kontrol etme şansım olmadı. Özellikle katılım kolay olsun diye -çünkü ben ağır şartlı çekilişleri sevmiyorum- fazla şart koymuyorum buna rağmen paylaşım yapmadan yaptım diye yapanlar var, şaşırıyorum.
Ve hediyemiz,
Suzan7814'e gidiyor. 
Eğer Suzan Salı gününe kadar bana dönmezse Çarşamba çekilişi tekrar edeceğim.
Kamelya.com ile 5 kişiye hediye çekilişimizin yarın son günü, katılmayanları bekliyorum.
Sevgiler

4 yorum:

  1. valla bana çıkmadığına çok üzüldüm ne diyeyim kazanan güle güle okusun:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Şansınız bol olsun, başka bir çekilişte size çıkar umarım :)

      Sil
  2. çok teş.ederim adresimi facebook sayfanızdan mesaj olarak gönderdim elinize ulaştı mı acaba?merak ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ulaştı, tebrikler. şansın daim olsun :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)