17 Nisan 2013 Çarşamba

Physicians Formula Organic Wear Renkli Nemlendirici

Geçen hafta Medko Kozmetik'ten çok güzel bir hediye aldım. Physicians Formula Organic Wear Renkli Nemlendirici SPF-15'i özellikle havalar ısındıkça severek kullanacağım. Renkli nemlendiriciler ve BB kremler bir çoğumuzun olduğu gibi benim de son dönemlerimdeki favorilerimden. 
*Ürünü denemem için gönderen Medko Kozmetik'e teşekkür ederim. Physicians Formula Organic Wear Renkli Nemlendirici SPF-15 ile ilgili yorumum en kısa zamanda blogda.

16 yorum:

  1. Güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Ben ilk defa bir ürününü kullanacağım canım, sen seviyorsan tamamdır benim için :)

      Sil
  3. ben bu markanın mineral toz pudrasını aldım,daha önce ıd bare kullanıyordum ıdyi daha çok beğeniyordum ama buda fena değil,bu ürünü ilk defa gördüm inşallah memnun kalırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, severim herhalde :)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım, ben de yarın deneyeceğim kendisini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de güle güle kullan canım :)

      Sil
  5. Güle güle kullanın, yorumlarınızı merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda geliyor yorumum. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Güle güle kullan canım =)
    İnşallah arkadaki abla gibi, sürdükten sonra mest olursun =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, umarım çok severim de öyle mest olurum :)

      Sil
  7. cnm güle güle kullan,beğenecekmisin merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ben de merak ettim :)

      Sil
  8. güle güle kullan ablacım , ben de bu ürünü çok merak ediyorum yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)