22 Nisan 2013 Pazartesi

Kiehl's Calendula Herbal-Extract Tonik

Kiehl's de ''Cilt analizi'' yaptırdıktan sonra bana kullanmam için cilt tipime uygun deneme boyu ürünler vermişlerdi. Kiehl's Calendula Herbal-Extract Tonik bu ürünlerden biri. 
Bu etkili tonik, alkol olmadan normalden yağlıya dönük cilt tiplerini nazikçe temizlemek ve rahatlatmak için özenle seçilmiş bitkisel özlerle formüle edilmiştir. Calendula Herbal Extract Alcohol Free Tonik, sorunlu bölgeleri rahatlatmak için de kullanılabilir.
Ana İçerikler
Allantoin; Kara Kafes Otu Kökünde bulunan bir bileşiktir. Kara Kafes Otu bitkisi, bitkisel tıpta uzun süreden beri kullanılan, Avrasya'da yetişen, çok eski, tüylü bir bitkidir. 
Aynısefa; Yaygın olarak bulunan kadife çiçeğinden yağ olarak çıkarılır. Hafif nitelikleri nedeniyle, hassas cilt dahil olmak üzere, normalden yağlıya dönük tüm ciltlerde kullanım için idealdir. Cildi yumuşatır ve hassas cilt için özellikle yararlıdır. 
Dulavrat Otu; Yüzyıllardan beri, kuru cildi iyileştirmeye yardımcı olduğu bilinen, nazik, doğal bir bileşendir.
 
Bendeki 40 ml. deluxe boy. Toniğin görüntüsü çok enteresan, içerisinde bitki parçacıkları var. Kokusu da  bitki çayları gibi. Bana verildiği günden beri sabah ve akşam yine Kiehl's cilt analizimde verilen ürünlerle birlikte kullandım. Hassas cildimde herhangi bir alerjik reaksiyon oluşturmadı. Hatta cildimi yatıştırdı, rahatlattı. Canlandırıcı, hafif ve ciltte kurutma yapmayan bir tonik. Fakat yağ kontrolünde pek yardımcı olmadığını söyleyebilirim.Toniğin rengi nedeni ile temiz yüzümde bile ne kadar kir varmış diye düşünmüştüm ama sonradan pamuğa kendi rengini verdiğini anladım. Hafif sarı, bal rengi gibi bir renk, sanki yüzümden fondöten kalıntılarını siliyormuş gibi oluyor. 
Cildimi ferahlatan, yatıştıran bu toniği çok sevsem de 250 ml. 99TL fiyatı beni şu an için bu tonikten uzak tutuyor. Yağ kontrolünde pek yardımcı olmasa da matlık veren güzel bir nemlendirici ile bu sorunda ortadan kalkabilirdi. Kiehl's te indirim veya hediyeli ürün kampanyaları oluyor mu bilmem ama ileride böyle bir uygulamaları olursa verdiği ferahlık hissi ve yatıştırması nedeni ile kesinlikle almayı isterim.
*** Ürün denemem için Kiehl's tarafından verilmiş olup, tamamen kişisel görüşlerim eşliğinde sizinle paylaşılmıştır. Kiehl's yetkililerine bu hediye için teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. Bitki parçacıkları falan cidden çok ilginç görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım görünüşü çok ilginç :)

      Sil
  2. Ben de deneme boyunu kullandım, bitki çayı yorumuna katılıyorum :) Tuhaf ama doğal bir kokusu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen memnun kalmış mıydın? Ben genel anlamı ile memnunum ama biraz yağ problemi yaşadım bir de pahalı işte :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)