22 Nisan 2013 Pazartesi

Kamelya.com'dan 5 Şanslı Kişiye Hediye / Çekiliş Sonucu

Kamelya.com ile birlikte düzenlediğimiz 5 Kişiye Hediye çekilişimizin sonuna geldik. Çekilişin şartları çok ağır olmamasına rağmen duyurdum deyip duyurularını yapmamış, ya da yapıp silmiş kişileri çekilişe dahil edemedim. Aynı isimle 2 farklı facebook duyurusu linki bırakıp 3 kere çekilişe katıldığını yazan kişiyi de ilk yorumu ile dahil ettim. Çekiliş için toplamda 107 yorum yapan vardı, yukarıda yazdığım sebeplerle 97 kişi çekilişime katılmış oldu.
1. hediyemiz olan Bioderma Sensibio AntiPerspirant Aşırı Terleme İçini kazanan : Yar Bana Bir Eğlence

2. hediyemiz olan Babe Cleansing Milk Yüz Temizleme Sütü 250 ml kazanan: Mebrure Arslan

3. hediyemiz olan La Roche-Posay Solution Micellaire Phsyiologic 200 Ml kazanan : Cico 

4. hediyemiz olan Noviderm Boréade 12 Exfoliant Fort Güçlü Soyucu Etkili Bakım Kremi kazanan : Betul 

5. hediyemiz olan Dermologica Clean Start Smart mouth Lip Shine 10 ml Dudak Koruyucu kazanan: goncagp 

Kazananların bana 3 gün içerisinde adreslerini bildirmelerini rica ediyorum. Eğer perşembe gününe kadar dönüş yapılmazsa cuma günü çekilişi tekrar edeceğim.
Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum. Şansları daim olsun.
Kamelya.com'a blogumla yaptığı iş birliği için çok teşekkür ediyorum. 
Sevgiler

15 yorum:

  1. Hahahh şansımı Gonca'ya bulaştırdım resmen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bana bulaştırmadın şu şansı :(

      Sil
  2. Kazanan arkadaşları tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  3. kazanan arkadaslara tebriklerr :) cok basarili bir cekilis katilmakta guzeldi tesekkurler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, inşallah bir dahakine kazanırsınız. iyi şanslar :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. seni çok kıskanıyorum bebek!
      Bir insan her çekilişi mi kazanır yahu,aman nazar değmesin. :**

      Sil
    2. Şanslımız gerçekten şanslı ozaman. Tekrar tebrikler. darısı da başımıza :)

      Sil
  5. Kazanan arkadaşları kutluyorum Sevdam.

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler sevdacım :) şanslıymışım :) tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, şanslısın. Tebrik ederim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)