21 Mart 2013 Perşembe

Une Kabuki Fırça

Une Fırça alışverişimden şu yazımda bahsetmiştim. Açıkçası Une markası daha önce hiç dikkatimi çekmemişti, Türkiye'de satıldığını bile bilmiyordum. Kardeşim İngiltere'de iken sürekli Boots sitesini incelediğimden, burada görmüş, alıp almamakta kararsız kalmıştım. Daha sonra da Boyner'de %50 indirim ile İngiltere ile aynı fiyata satıldığını görünce hemen almıştım. 
Dünyaca ünlü seçkin kozmetik markası Bourjois Paris tarafından geliştirilen UNE, Türkiye dahil olmak üzere 21 ülkede satılıyor. Doğal ve organik formüllerle makyaj olanağı sağlayan UNE; cilde, sağlığa, doğal güzelliğe ve çevreye saygılı bir marka. Ürünler, dünyanın en önemli tarım denetim şirketi ECOCERT tarafından % 98 - % 100 oranında Doğal Kozmetik veya Organik Kozmetik Sertifikası’na sahip. UNE ürünleri paraben, petrokimyasal yağlar gibi içerikler, genetik yapısı değiştirilmiş organizmalar, sentetik renklendiriciler ve kokular içermiyor. Üretim aşamasında hayvanlar üzerinde test yapılmıyor. Dermatolojik ve oftalmolojik tüm testleri yapılan UNE’un ambalajları da çevreye saygılı olarak tasarlanıyor.
Doğal güzellikle kusursuz makyajı buluşturan UNE’un renk paleti doğal renklerden oluşuyor.  Sentetik renklendiriciler kullanılmadığı için ürünlere  doğal mineraller renk veriyor. 
Aslında Kabuki fırçaları kendim için pek kullanışlı bulmuyorum (bulmuyordum). Sapı kısa olduğundan kullanırken zorlanıyorum ama görünüşlerine de bayılıyorum. Aslında şu da var ki kabuki fırçaların kılları tam benim istediğim gibi, ben tombul, pofidik görünümlü, sık kıllı fırçaları seviyorum. Bir çok markanın pudra fırçası diye sattığı fırçalarla maalesef ben ancak allık sürebiliyorum. 
Une Kabuki Fırça ile pudra uygulamasını sevdim, sorunsuz ve doğal şekilde dağıtıyor pudrayı. Kullanırken 1-2 tel dökülme yaptı fakat daha sonra durdu. Kılları biraz sert.  Yine de sürekli elimin gittiği bir fırça oldu ve çok sevdim.
Boyner'den %50 inndirim ile 16TL gibi bir fiyata aldım, uygun fiyatlı ve güzel bir fırça arıyorsanız tavsiye ederim.

12 yorum:

  1. Bana bunlar hep erkeklerin traş olurken kullandıkları fırçaları hatırlatıyor :D
    Zaten allıkta kullanmadığım için kullanmıyorum şu aralar böyle iricik fırçalar ama sen güle güle kullan balımm ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hep traş fırçalarına benzetiyorum :) Ben pudra için kullanıyorum canım, teşekkür ederim. Allık neden kullanmıyorsun ki sen? Ben allıksız yapamıyorum da :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım, ben de sık sık kullanıyorum çok şirin bir görüntüsü var gerçekten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim, ben de çok sevdim, çok sevimli :)

      Sil
  3. merhabaa ben de bir miminiz varr :)
    http://bakimliolmakasktir.blogspot.com/2013/03/mim-stogunu-goster.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bakıyorum hemen çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Güle güle kullan canim banada lazim böyle bir sey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bakalım sen ne alacaksın? :)

      Sil
  5. canımmmmm iyi hafta sonları.. hemen kaçayım yoksa epeydir az uğruyom diye beni de fırçalayabilirsin...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi pazarlar Ablacım. Fırçayı da güzel bağladın konuya :)

      Sil
  6. Fırçalar gerçekten lazım Sevdam bunu bende traş fırçasına benzettim ama önemli olan iyi olması ya. Şu an kullandığım fırçanın kılları dökülüyor hiç iyi çıkmadı :(
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ben de görünce babamın traş fırçası vardı ona benzetiyorum hep. Teşekkürler Aslım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)