26 Mart 2013 Salı

The Body Shop Göz Kalemi / 18 Moonstone

Body Shop'un Ocak ayında yaptığı %50 indirimde aldım bu kalemi. Makyaj ürünlerinde sınırlı sayıda üründe  indirim vardı, kalemi görünce ve deneyince aklımdaki bir fikre uygun olduğuna karar verdim ve hemen aldım. Metalik efekt olarak geçiyor bu kalem.  
Bu bir göz kalemi fakat ben bu kalemi başka bir amaçla aldım. Uzunca bir zaman önce bir kaç makyaj videosunda ruj sürdükten sonra dudak çevresine dudak kaleminin hemen dışından ince bir çizgi halinde (İnce uçlu bir fırça ile) aydınlatıcı uygulandığını görmüştüm. Dudakları belirginleştirmek ve daha dolgun görünmesi içinmiş. Ben de fırça ile uyguladım, gerçekten sonuç harika ama uygulama zor. Bu uygulamayı hep kalem ile yapmak istiyordum karşıma bu kalem çıktı. Kalemin sürümü o kadar yumuşak ve rengi o kadar güzel ki tam istediğim gibiydi.
Evet bu göz kalemini ben dudak kalemi olarak kullanıyorum. Rujuma uygun dudak kalemimi sürüp rujumu da hafifçe uyguladıktan sonra bu kalem ile dudak etrafından bir kez geçip elimle hafifçe dağıtıp rujumu tekrar sürüyorum. Sonuç gerçekten harika.
Ben %50 indirim ile 10 ya da 11TLye aldım bu kalemi. Bu tonlarda bir kalem bulursanız bir tanede dudak için alın derim.
Sevgiler ♥♥

19 yorum:

  1. Kalem cok guzel canim gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  2. ohhhhhhhhh ne guzelllmıs ama bırde gorseydık :)) sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım makinamla pek güzel çıkmıyor makyaj fotoları, keşke çekebilsem. Teşekkürler :)

      Sil
  3. Canım çok hoşmuş rengi, ben de biliyorum o makyaj tüyosunu ama yapmaya üşeniyorum! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bana bakma ben de ayda 1 yapıyorumdur işte :) Teşekkürler canım.

      Sil
  4. ilk defa duydum valla ilginç :)) bu kalem hafif simli mi canım ? bende inglotun ten rengi kalemi var onla denesem nasıl olur ki acaba :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Be nde videoları izleyip keşfetmiştim bu tüyoyu. Kalem evet simli canım, ten rengi ile bir dene ama ben kalemi almadan önce aydınlatıcı ve ruj fırçası ikilisi ile yapıyordum bu işlemi :)

      Sil
  5. Bende göz pınarlarında kullanıyorum aynı kalemi ve çoooook memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, göz pınarlarında da çok güzel olur.

      Sil
  6. Çokkk güzel günlerde kullan inşallah.. Sevgili Sevda'm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ablacım :)

      Sil
  7. dudak kenarına kullanıldığını bilmiyordum bak öğrendiğim iyi oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk öğrendiğimde çok şaşırmıştım :)

      Sil
  8. Güle güle kullan canım ;-)

    YanıtlaSil
  9. Dudak içindemi kullanılıyormuş? bu harika işte, üstelik memnun kalmışsın alıcam bende. Güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım kullanılmıyor da ben kullandım oldu :) Çok memnunum canım, elimde beyaz gö kalemlerim olmasa bir de göz için alacaktım ama o sonraya kaldı. Teşekkürler canım benim.

      Sil
  10. ben de body shop'tan göz kalemi aldım geçen gidişimde,renkleri de çok hoşuma gitti...birini anneme hediye ettim nasılsa ben giderim yine diye :) güle güle kullan sen de :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)