27 Mart 2013 Çarşamba

Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain / Lovesick

Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain'leri kardeşim İngiltere'deyken oradaki drugstorelardan ne istesem çalışması yaparken keşfettim. Fakat hakkında fazla araştırma yapamamıştım, denemek için tek rengini aldım; Lovesick. En son söyleyeceğimi baştan söyleyeyim, sanırım en az 3-4 rengini daha alacağım, çünkü gerçekten HARİKA! 
Sürmeden önce hafif belli belirsiz duracağını düşünmüştüm, fakat beni yanılttı. Ruj ile gloss arası bir yapısı var.  Fakat çok, çok kalıcı. Ummadığım kadar kalıcı. 
Uygulaması çok kolay ve pürüzsüz. Ve çok ferah, nefis bir nane tadı ve kokusu var ki, müthiş. Kesinlikle dudaklarımı kurutmadı. Çevir-aç sistemli bir ürün. Arkadaki metal görünümlü kısımdan çevrilerek kullanılıyor.
Tek katta bile o güzel rengini belli ediyor. 
2 kat uyguladığımda görünüşü.
Revlon ürünleri Türkiye'de bazı internet satış sitelerinde mevcut ama maalesef bütün ürünlerini bulmak mümkün değil. Yeniden Türkiye'de satılmaya başlansa ne iyi olurdu.
Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain İngiltere Boots'ta 7,99£'a satılmakta. Benim aldırdığım dönem de 3 al 2 öde kampanyaları vardı, hemen hemen aynı fiyatlardaki başka ürünlerle birlikte alındığından daha uygun fiyata geldi.
Tüm renkleri swatchları ile görmek isterseniz şuradan bakabilirsiniz.
Sevgiler ♥

27 yorum:

  1. çok güzeeeel, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Canım çok güzel, sana da çok yakışmıştı o gün, bayıldım ben de :)) Bütün renkleri de birbirinden güzel <3 Her birinden sipariş vermeli :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Bana kahverengi yakışmıyor kahve tonları hariç diğerlerini alabilirim :)

      Sil
  3. ay çok tatlı rengi güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel görünüyor rengi ne kadar denemek istiyorum bu ürünü keşke burada da satsalar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke satsalar yaa, benim de aklımda olan renkler var ama yazı bekleyeceğim mecburen :(

      Sil
  5. çok tatlı bı renkmıs canım gulegule kullan:)

    YanıtlaSil
  6. rengi çok güzel güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  7. Beautiful Pics! You got a great Blog. Would you like to follow each other?
    Just let me know ;)
    http://myesscape.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanx Magda... Ok, I'd like to follow you, just look at your blog :)

      Sil
  8. merhaba blogunuzun 1000. izleyicisi oldum çok hoş bir blogunuz var. iyikide keşfetmişim geç olsun güç olmasın (^-^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldin, iyi ki geldin o zaman :) Çok teşekkürler

      Sil
  9. Yeğenim Londra'dan dönmeden önce görseydim keşke bu ruju :)) Birkaç renginden isterdim. Harikaymış rengi.

    YanıtlaSil
  10. Ya nasıl tatlı bir rengi var.. Adı da çok tatliş ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, hem rengi hem adı çok güzel :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ben de çok seviyorum :)

      Sil
  12. Rengi çok güzelmiş gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum canım rengine :)

      Sil
  13. Ben iyice emin oldum bu renkleri çok seviyorum :) gerçekten güzelmiş güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım benzer şeyleri seviyoruz o zaman canım :) Teşekkürler.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)