8 Mart 2013 Cuma

Raen Bitkisel Kadınlar Günü Çekiliş Sonucu

Raen Bitkisel'den Kadınlar Günü hediyemiz vardı, şurada duyurmuştuk. Son katılım tarihi 7 Mart'tı. Bugün de katılımcıları kontrol ettim ve çekilişi gerçekleştirdim.
Raen Bitkisel'den 3 adet sabun kazanan talihlimiz bakalım kim olmuş;
Naz Baykal tebrikler. Hemen sana mail atıyorum. Adres bilgilerini 3 gün içerisinde ulaştırmazsan çekiliş tekrar edilecektir.
Raen Bitkisel'e bu güzel hediyeleri için teşekkür ederim.
Katılımcılara da teşekkür ediyorum, en kısa zamanda yeni bir hediye de görüşmek üzere.
Kadınlar Günümüzü de tekrar kutluyorum.
Sevgiler ♥♥♥

2 yorum:

  1. Sevadacım, çok teşekkürler.
    Raen sabunlarını merak ediyordum sayende deneme şansı yakaladım :)
    bir "sabuncu" olarak beni acayip mutlu etti.
    nice çekilişlere!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kargon çıkmış bugün yola, güle güle kullan. Şansın daim olsun.
      Teşekkürler, sevgiler :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)