17 Mart 2013 Pazar

Kadınlar Günü Blogger Buluşması Hediyelerim

Kadınlar günü Blogger Buluşmamızı şurada anlatmıştım. Bu buluşmada öyle çok hediyem oldu ki 2. bir yazı yazmak zorunda kaldım. Böylece blogger dostu firmalara da teşekkür etmek istedim.
İlk teşekkürüm bizi ağırlayan, ikram da gözümüzü, güleryüzü ve ilgileri ile gönlümüzü de doyuran, bunlar yetmeyip bizi organik vişne reçeli ile uğurlayan Okafe'ye. Facebooktan takip etmek isterseniz buradan
Daffny Kozmetik'in hediyeleri 
Nishmark'ın hediyesi C Cam Göbeği defterim 
Apolena'nın harika çantası 
Durance'in hediyesi, odam mis gibi kokuyor  
Loft SPA'nın hediyesi mis kokulu losyon 
İnanır Kozmetik'ten süper bir ayak ürünü 
LilaKutu'yu çekilişle kazanmanın mutluluğu :) Sınırlı sayı da olduğu için çekilişle verildi, yuppi, çok şanslıydım :) 
Pastel'den gelen hediyelerimiz ve bizzat getiren Sofi Hanım'a sevgiler... Kendisi ile tanıştığımıza çok memnun olduk :) 
Hunca'dan She Parfüm 
Essence'den gelen güzellikler 
Mr.Mana'dan gelen kitaplarımız
Aklına böyle bir etkinlik düzenlemek gelip bunu gerçekleştiren, çok güzel insanlarla buluşmamızı, tanışmamızı sağlayan Yasemin'e ve bu etkinliği hediyeleri ve ikramları ile destekleyen tüm firmalara teşekkürler....
Gerçi bizler sık sık sponsorsuz / hediyesiz de buluşuyoruz ama çok çok güzel bir gündü... En kısa zamanda tekrarlamak dileği ile....
Sevgiler ♥

17 yorum:

  1. essence urunlerine bayildim gule gule kullan canim

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyorlar güle güle kullanın:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. canımm ne güzel yaa baştan aşağıya bayıldımm hediyelerine :) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, ben de çok sevdim hepsini :)

      Sil
  4. güle güle kullan hepsini canımm :) Bir gün bende buluşmalardan birine gelip sizlerle tanışmak istiyorumm özellikle salacakta olanlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Salacak'ta daha kişisel başbaşa 2-3 kişi falan oluyoruz, kalabalık olmuyor yani ve her zaman olmuyor, ben yine olursa sana haber veririm :)

      Sil
    2. seve seve gelirim vallahi :)

      Sil
  5. Bu blogger buluşmalarından hiç haberimiz olmuyor. Gerçi 8 Mart'ta kozmetikcileri yagmakamakla mesgulduk, Nisan'da bir yenisi olacakmış gitmeden bizide bilgilendirin olurmu? müsait olan gelir. Tümünü guzel günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu organizasyon biraz kapalı sınırlı katılımcılı bir organizasyondu. Açıkçası düzenleyen -kapalı bir organizasyon değilse- haber veriyor, ben de haber veririm tabi de, tavsiyem twitterda blogları izlemeye almanız orada organize olup haberler verilip toplanılabiliyor.
      Bu arada teşekkürler. Sevgiler :)

      Sil
  6. canım cok guzel hedıyelerdı gulegule kullan ıyı gunlerde,her zaman bulusuruz canım hedıyesızde ama destekleyen fırmalarada cok tesekkurler cok guzel bır davranıs gosterdıler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım sana da firmalarada çok teşekkürler... Biz görüşüyoruz zaten bol bol )

      Sil
  7. Sevdam valla ben hepsine ayrı ayrı bayıldım :) güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
  8. hepsi şahane güzel günlerde kullan tatlımm :) essence leri merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, onları da deneyip yorumlarım en kısa zamanda :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)