29 Mart 2013 Cuma

Inglot Ruj / 102

Inglot'un kapanacağı haberleri ve 3 ürüne %50 indirim yapılacağı duyuruları üzerine ben de Inglot'tan bir kaç parça alışveriş yapmıştım. Aldığım ürünlerden biri de bu ruj oldu.
E – vitamini ve kayısı çekirdeği yağı içerir. Dudakları nemlendiren ve koruyan özel bir formüle sahiptir. Kalıcılığı yüksektir. Paraben içermemektedir. Hayvanlar üzerinde test edilmemektedir.
Ben de olmayan bir renk istedim ama yine 2 arada 1 derede (kapıda Annem beklediğinden) seçim yaptığım bir ruj oldu. Yine de rengini seviyorum. Turuncu tonlarında, bazı kullanıcılarda şeftali / coral gibi çıksa da bende ki duruşu tam bir turuncu. 
Dokusu oldukça yumuşak ve kremsi. Yalnız dudakları biraz kurutuyor. Çatlamış ya da çok kuru dudaklarda hiç hoş durmuyor.  Bu yüzden kullanmadan önce dudaklarıma mutlaka gerekli bakımı yapıp, altına gerekirse lipstick / lipbalm uyguluyorum.
Tek katta bile rengini  veren bir yoğunlukta. İçinde minik ışıltılar var. Çok kalıcı değil ama hemen uçup giden rujlardan da değil. İnglot rujları hem ambalajları hem de renk çeşitliliği nedeni ile de sevdim. 
Burada da rujun tek kat uygulanmış halini görüyorsunuz. Maalesef dikkatli sürülmesi gerekiyor, belirli noktalardaki topaklanmaları görmüşsünüzdür.
Bu ruju %50 indirim ile 16,50TLye aldım. Bu arada Inglot'un Türkiye pazarında satışa devam edip etmeyeceği ile ilgili hala net bilgiler yok maalesef.
Sevgiler ♥

14 yorum:

  1. İnanmıyorum istediğim aradığım ruj bu !! Oturup ağlayabilirim ya bulamayacağım için :(( :(( :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tühh, ben de üzüldüm şimdi :( İnşallah çabucak yeni bir firmaya geçer İnglot ve daha yaygın olur mağazaları.

      Sil
  2. Bayıldım rengine güle güle kullan:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim. Sevgiler :)

      Sil
  3. Sanırım hiç kullanamayacağım bir renk :(
    Ama dudağımda düşünmediğimde harika ötesi bir tonu var sırf bakmak için bile alınır. İnşallah inglot için birşeyler yaparlar ben daha yeni yeni tanıyordum bu markayı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım dudakta çok hoş duruyor, bazılarında şeftali gibi duruyor ki nefis. İnglot ile gelişmeleri yeni bir firmaya / yaygın mağaza temennileri ile bekliyoruz :)

      Sil
  4. Çok güzel rengi canım ya, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aslım, beğenmene sevindim :)

      Sil
  5. Bu ürünleri senin kadar içten başka kim tanıtabilir ki?..İİyi hafta sonları canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım çok tatlısın çok teşekkürler. İyi hafta sonları. Sevgiler :)

      Sil
  6. gulegule kullan canım rengı harıkaymıs bence turuncu tonları sende cok guzel duruo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, evet seninle 2 sefer buluştuğumuzda sürmüştüm bu ruju, farketmişsin :)

      Sil
  7. Ben de amacını hala anlayamadığım şekilde 2 tane turuncu tonlu ruj aldım ama lipbalm üzerine uygulayınca çok doğal duruyor :)
    Inglot'un Azerbaycan facebook sayfasından en son sorduğumda martta tüm mağazalar kapanacak demişlerdi, artık sormuyorum ben bıktım kendi sorularımdan :D Sanki adamlar açtı da 3 gün sonra Adana'ya geldi de indirim yaptı da... :D
    Gerçi Sephora da açıldıktan sonra baya ümitliyim şehrimden.
    Bi de bu tonlar da allıkla (daha çok şeftali) kırmızı ruj çok güzel duruyor der, öper kaçarım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bence de çok doğal duruyorlar, ben de çok yakıştırdım bu tonu kendime. Ahahah o soru kısmında haklısın, İstanbulda 3 tane mağaza var ama bana çok yakın olmadığında ha deyince gidemiyorum düşün :( Bu ton allığım yok, ben de nasıl durur bilmiyorum. Denemem lazım. Öptüm canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)