14 Mart 2013 Perşembe

Flormar Supershine Oje #04

Çok çok uzun zaman önce alıp çekmecemin derinliklerinde unuttuğum bir oje. Son zamanlarda ojede bu renge ve tonlarına takmış vaziyetteyim. Bana çok yakıştığını düşünüyorum bu rengin :) 
Maalesef gri-gölgeli hava da tam anlamı ile rengin güzelliğini yansıtamadım. Baktığınızda belki harika bir şeftali-mercan arası bir renk görüyorsunuz ama (internette görsellere baktığımda bazılarında pembe-şeftali durmuş bu oje, ten renginden sanırım) bu oje de gördüğünüzden daha fazlası var. 
İçinde minik minik altın yansımalar / pırıltılar var ki gerçekten harika. Ben tırnağımın yapısı nedeninden midir bilemiyorum ama ojelerle ilgili kalıcılık / soyulma problemi pek yaşamam. Bu konuda birşey demek istemiyorum bu yüzden. Flormar ojeler biraz geç kuruyor malum, kuruma hızı normal Flormar diyelim :) 
Sırf içindeki altın yansımalar için bile tavsiye edebilirim, harika bir oje!
Sevgiler ♥♥♥

18 yorum:

  1. Tırnaklarına çok ama çok yakışmış maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. kullandığım tarzda bır oje degıl ama bronz tende ucusan elbıselerle cok hos duracak bır renk ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, benim son zamanlardaki favorim :)

      Sil
  3. Ne de güzel olmuş bu renk =) Yaz gelsin artık cıvıldasın heryer ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Goncacım :) Evet evet yaz gelsin

      Sil
  4. Kına gecemde ben de bu ojeyi kullanmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da çok yakışmıştı eminim canım :)

      Sil
  5. bronz tende nefiss duruyor :) çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
  6. ohh yaz gelmiş bu renkle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi baktıkça içim açıldı canım :)

      Sil
  7. Hep söylüyorum ya bu renk oje sana çok yakışıyor ve bende çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım canım ben çok teşekkürler :)

      Sil
  8. her zaman diyorum senin renklerin bunlar:) birde bitirebiliyorsunya ojelerini ona ayrıca hayranım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok yakıştırıyorum Özgem, teşekkürler :) Bu ara bitmiyor biliyor musun? Yazın daha iyiydim

      Sil
  9. tırnaklarında çok güzel durmuş bayıldım duruşuna ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ojemiz ♥ :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)