14 Mart 2013 Perşembe

Essence Gel Eyeliner / 01 Midnight in Paris

Ürünlerle ilgili yorumları okusam bile çabuk unutuyorum. Beğendiğim ya da olumlu yorum alanları not etmem gerekiyor çünkü ürünle karşılaştığımda almam mı almamam mı gerektiğini başımı ağrıtana kadar düşünüp bulamıyorum. Bu şekilde çok yanlış seçimim oldu.
Essence jel eyelinerı da alırken aklıma hiç bir yorum gelmedi. Fakat kullandıktan sonra hiç pişman olmadığım, iyi ki almışım dediklerimden oldu.  
Rengi tam benim istediğim gibi, simsiyah ve parlak. Sürümü çok kolay. Hemen hemen ilk katta rengini veriyor ama ben mutlaka 2. katı da geçiyorum. Sürdükten sonra saniyeler içinde kuruyor, sabitleniyor. Hatta fazla sabitleniyor. 
2. katta bu şekilde simsiyah ve parlak duruyor. Yalnız sürerken veya sürdükten sonra bir sorun yaşamıyorsunuz, akmıyor, bulaşmıyor, dağılmıyor. Fakatttt... Çıkarması gerçekten zor. 
Sürmüş olduğum yeri nemli ellerimle defalarca ovalamama rağmen bu kadar çıktı. Benim için tek kusuru kolay çıkmaması. Onu da fiyatını (10TL civarı olması lazım) ve diğer özelliklerini düşününce olumsuzluktan saymıyorum :)
Sevgiler ♥♥♥

23 yorum:

  1. Fiyatı çok iyiymiş hiç düşünmeden alınabilir:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle fiyatı da performansı da süper :)

      Sil
  2. canımm senınkı de sıyahmıs bak ne kadar gusell sıyah eyelinerı hıcbıseye degısmem yahu en guselı!
    cabuk cıkmayan eyeliner- rimel gibi makyaj kalıntılarını ciltten tamamen temizleyen bi ürün soyleyeyım sana, shiseido nun temizleme köpüğü! üstüne yok şekerim :) bi de eskiden rare blossom un kopugu vardı mukemmeldi.. bu ikisi de süper. Shiseido nun kopugunu bı dene ıstersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu siyahı özellikle almıştım, çünkü ilk jel eyelinerım mavi ve gri idi, siyahım neden yok diye aldım. Shiseido köpüğü deneyeceğim canım en kısa zamanda.

      Sil
  3. Merak ettim şimdi.Ama bir şeyi anlayamadım. Bu ürünü neyle sürüyoruz gözümüze... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jel eyelinerlar için uygun fırçalar var, onlarla sürüyoruz. Eğer bu eyelinerı almak isterseniz yine Essence markasının eyeliner fırçası da var uygun fiyatlı iş gören bir fırça onu da alabilirsiniz.

      Sil
  4. Gözümü temizlerken pandaya dönüşüyorum. Ama yine her seferin sürüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle ama canım dışarı çıktığımda akma bulaşma dağılma yapmadığından sürüyorum yine de :)

      Sil
  5. katran gibi mubarek. ben kullanamıyorum bunları ama essence fiyat-işlev olarak çok iyi bir marka bence. güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde duruşu çok güzel ama canım. Essence benim de sevdiğim bir marka. Teşekkürler canım.

      Sil
  6. Bende kullanıyorum cnm çok memenunum,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Perim güzel bir eyeliner ama :)

      Sil
  7. benim gibi özürlüyüde deyiver hele neyle sürdün onu ? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım eyeliner fırçaları var onlarla sürüyoruz ben de ilk bilmiyordum öğrendim sordun sen de öğrendin deme öyle kendine özürlü falan. Duymamış olayım :P

      Sil
  8. Merhaba bu urunu gratis veya watsonslarda bulabiliyor muyuz? Bu arada hayirli olsun gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Gratis ve Rossmann'da bulabilirsiniz. Çok teşekkürler :)

      Sil
  9. eyelıner surebılsem keske:((gulegule kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence deneme çalışmalarına başla, olmadı ben bir kaç deneme yapayım bir sonraki görüşmemizde, neden dersen makyajı çok değiştiriyor, çok önemli bir ayrıntı eyeliner. Teşekkürler canım :)

      Sil
  10. Bende süremiyorum Sevdam ya ama kullananlarda çok beğeniyorum. Eğer düzgün çekilmişse gerçekten harika duruyor :)
    Güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
  11. ilk geldiğinde tr ye grisini almıştım bir daha başka rengine denk gelmedim alamadım çok güzel beğenerek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya, siyahı harika bir de moru kahvesi var mı bilmiyorum ama varsa onları da almak istiyorum.

      Sil
  12. Bende bu aralar maybelline jel eyeliner kullanıyorum ve çok memnunum. Özellikle kuruduktan sonra gözde çok hoş duruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o da çok popüler bu ara, beğenende çok ben henüz denemedim ama ben de olmayan bir rengi denemek isterim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)