31 Mart 2013 Pazar

Bourjois Delice De Poudre / Bourjois Bronzer Pudra No: 52

 Kardeşim İngiltere'de iken oradan bir kaç ürün isteme / getirtme şansım olmuştu. Onlardan biri de Bourjois Delice De Poudre / Bourjois Bronzer Pudra idi.
Bronzerlar ile ilgili fazla bir deneyimim yok. Hatta bu yüzden bir kaç ay önce elimdeki başka bir markanın bronzerını çöpe atmıştım. Fakat son zamanlarda kontür yapma merakım olduğundan (sanki her gün yapıyorum da :D) bronzer almam şart olmuştu. Bu bronzer pudra gördüğünüz ambalajda, kitap gibi bir karton kutu içerisinde. Ambalajı manyetik mıknatıslı. Ve görünümü tam bir çikolata. Nefis bir kokusu var, bana çocukluğumda yediğim gofretleri ve vanilya kokusunu hatırlatıyor. Yani çikolata görünümlü, gofret kokulu bir pudra... Yeme de yanında yat pardon kontür yap! :)
İnce bir yapısı, doğal bir duruşu var.  Kolayca dağılıyor, tozutmuyor.  Pigmentasyonunu kararında buldum, fırçayı daldırıp herşeyi bol bol süren benim gibiler için dozunda uygulamaya yardımcı oluyor. 
İçinde minik ışıltılar var ama uyguladığımız zaman o ışıltılar belli olmuyor. 
Ambalajı, kokusu ve yapısı nedeni ile çok sevdim bu pudrayı. Kesinlikle tavsiye ederim, indirim dönemlerinde almanızı öneririm. (Türkiye satış fiyatı biraz yüksek, 53-55TL diye hatırlıyorum)
Bourjois Delice De Poudre İngiltere Boots'tan £6.99 'a alındı. Sanırım yılbaşı zamanında 3 al 2 öde kampanyası ile yakın fiyatlı ürünler seçilerek alındığından daha da uyguna geldi fiyatı. (Ki gördüğüm kadarı ile 3 al 2 öde kampanyası devam ediyor, İngiltere'ye  kendisi veya yakınları gidecek olanların aklında olsun)
Sevgiler ♥

26 yorum:

  1. Sevdam bir şey sorucam ama gülme :D Ben bronzer alacaktım geçen gün... Bir kozmetiğe girdim ve kız bana dedi ki bu esmerler için üretilmiş bi pudra sen kullanamazsın :D Aldırmadı bana bir de üstüne tip tip baktı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy oy, o görevliler herşeyi de çok biliyorlar da birşey de bildikleri yok. Tenine uyanların tüm yüzüne de uygulayabiliyor ama ben kontür yapmak için kullanıyorum sadece belirli bölgelere yani. Sen ne için kullanacaktın? Bir de neden güleyim, o görevliler yüzünden -ellerindeki bir ürünü satmak için öyle cümleler kuruyorlar ki?- almamam gereken ya da ben bunu neden aldım dediğim öyle çok şey aldım ki :)

      Sil
    2. Ahaha, bazen o görevlilerin makyajlarini kimin yaptigini cok merak ediyorum ben. kardesime Douglas'tan mac makyaji ile bilgi almaya gittik, kadinin suratini göreceksiniz. Bembeyaz bir teni var ve o yüzün üzerinde sagda solda yanaklarda iki kirmizi nokta. Dedim bunu kim hazirlamis :)

      Sil
    3. Oyy sorma, o hallerine bakmadan bir de bizlere akıl vermezler mi? Çok gülüyorum o zaman.

      Sil
  2. ben de bronzer denemeyenlerdenim hiç , kontür yapamayacağımı düşünürüm hep ama denemekte fayda var sanki , hele de çikolata gibi görünüyorsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de yapamıyorum da deniyorum diyeyim :) Yapmaya çalışıyorum.

      Sil
  3. Cnm tonu cok guzel gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  4. oyy ama ben bunu yerimmm. Sevdacım bu harika görünüyor. Bronzer kullanmıyorum ama bunu alıp bakasım koklayasım geldi :)
    Güle güle kullan/kokla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerine uyarı yazmaları lazım böyle şeylerin, dikkat yiyecek değildir diye :) Teşekkürler canım

      Sil
  5. Tam yemelik bu pudra :) Güle güle kulan Sevda'cım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görünüşü harika değil mi? Teşekkürler canım :)

      Sil
  6. Çikolata gibi şekli var.Görünce yiyesim geldi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu da harika canım, her kullandığımda mest oluyorum :)

      Sil
  7. Ohhh güle güle kullan. Benim kıza diyeyim istiyorsa alsın..:) Sevgilerimle Sevdacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ablacım. Çok kıskanıyorum kızını şu an :D Sevgiler

      Sil
  8. Ben kullanmasam direk yesem :) güle güle kullan canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım kokusunu da duysan öyle bir eğilim göstermen garanti, müthiş kokuyor :) Teşekkürler canım

      Sil
  9. Canım güle güle kullan, böyle çikolata görünümlü güzel kokulu bir ürünü kim sevmez ki!? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, görüntüsü yeter diyeceğim kokusuna ayıp olacak :)

      Sil
  10. yıyecek sandım valla:)) ıyı gunlerde kullan canım buradan super gorunuyor

    YanıtlaSil
  11. bronzer kullanamıyorum gerçi hiç denemedim ama :) Bunu da hep görüp merak etmiştim güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar orjinal bir tasarım çok beğendim :) Güle güle kullan tatlım, ben kozmetikle ilgili pek çok yeniliği keşfetmiş oluyorum bu blogda :)) Keyifle okuyorum yazılarını.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim beğenmene sevindim. Çok teşekkür ederim. Sevgiler ve en kısaa zamanda görüşmek dileği ile :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)