2 Mart 2013 Cumartesi

Bitenler #36

Geldik 36. Bitenler yazısına..... 
Selin Limon Kolonyası; Sprey kolonyaları manikür yaparken hem kullandığım malzemelerim hem de tırnaklarım için kullanıyorum.
İsana Aseton; Daha büyük boyu kullanıma açıldı bile. Yazısı burada
Mood Mini Parfüm; Sevgili Biricit'in hediyesi idi, kokusunu sevdim.
Yves Rocher Specific Ultra Mat; Yazısı burada
Bepanthen Plus; Yıllardır olmazsa olmazım. Yazısı burada 
Avon Bronzer; Fazla kullanmadım, kokusunu sevmedim. Alalı da uzun zaman olunca çöpe gitti.
Beauty Formulas Cocolate Maske; Bu paketi 3 kere kullandım. Maskeyi çok sevdim. Kadınlar Günü listemde, birkaç paket almayı planlıyorum.
Rosense El Kremi (Sample); Nemlendirme açısından fena değildi sanki. Kokusu da güzel.
Allessandro Hands! Up* El Kremi(Sample); Hem yapı hem koku olarak çok beğendim.
Yine bir makyaj malzemesi bile bitiremedim :(

18 yorum:

  1. Kadınlar gününü hepimiz bekliyoruz, gene bi izdiham olucak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listemi hazırladım bekliyorum ben :)

      Sil
  2. Bephantene bittikçe aldığım bir krem cnm,her şeye faydası var .Plus olanı antibiyotikmiydi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle yapıyorum canım. Evet plus olan antibiyotikli imiş.

      Sil
  3. Bepanthen kimin olmazsa olmazı ki zaten ne olsa onu sürüyorum ben de :) Bir de bepanthol olanı çıkmış onu de deneyeceğim en kısa zamanda .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı, yara mı çatlak mı kuruyan bi yer mi hemen Bepanthenleniyorum :) Bepantholun losyonları vardı sen yazınca araştırdım bepanthenle aynı ambalajmış, şaşırdım :)

      Sil
  4. Hem bu denli bakımlı kadınlara özenmişimdir! :) Favorimsin :))

    YanıtlaSil
  5. kadınlar gununde alısverıs cılgınlığı yapmayı planlıorum bende canım:) beğenmene sevındım kokuyu,ama maske bende bı kez kullandım uc kullanımlıkmıymıs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende planlıyorum canım o çılgınlıktan :) 1 kere mi, 1 kere için çok maske var içinde ben hep 2-3 kere kullanırım bu tip maskeleri :) Teşekkür ederim maske için

      Sil
  6. Bephanten devamlı kullanırım, dudağımda, ellerde, dirseklerde :) çok faydasını gördüm Sevdam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Aslı'm dirseklerime özellikle bir de tırnak diplerim için de çok etkisini gördüm canım :)

      Sil
  7. kadınlar gününde gerçekten kozmetikçiler çok kalabalık olucak :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyaka diğer yerlere göre nispeten daha sakin oluyor canım, sabah 10da gidiyorum kimsecikler olmuyor :) Anneler Günün indiriminde ve diğerlerinde bizzat test ettim onayladım :)

      Sil
  8. bende kadınlar gününü beklemekteyim:) neler alacağım acaba gözüm dönecek diye korkuyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli liste yapmak canım :) Listenin dışına çıktığımızda çok oluyor ama :)

      Sil
  9. Kadınlar gününde saldıralım canım eheheh....bir sürü şey bitirmişsin ne güzel :) O maskeden ben de alacağım sanırım bu aralar taktım maskelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, bu ara el kremleri vücut ürünleri derken makyaj ürünleri hariç herşeyi bitiriyorum :) Saldıralım valla 10 da dayanacağım kapılarına mağazaların. Bu çikolatalı maske güzel bir de Gratis'in Snail diye bir maskesi var 10tane de ondan alcam :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)