16 Mart 2013 Cumartesi

Adalet Adına / Nancy Taylor Rosenberg

* Yargıç Lara Sanderson, hiç ummadığı bir anda, çok önem verdiği mesleğini ikinci plana iterek, kız kardeşinin katilinin peşine düşmek zorunda kalır. Korkunç cinayet Larayı, örselenmiş, mutsuz ve zor bir çocuk olan yeğeninin sorumluluğunu üstlenmek durumunda bırakmıştır. Diğer yandan Laranın kendi hayatı da tehlikeye girmiştir. Katili bulmaya çalışırken, bir yandan adalet sistemini sorgulayan Lara, diğer yandan kendi içinde de bir yolculuğa çıkacak, aşkı bulup değer yargılarını değiştirecektir. 
Polisiye macera sevenler için oldukça sürükleyici bir kitap. Sürekli katilin kim olabileceğini sorguladım. İçindeki bir miktar aşkta kitaba lezzet katmış. Adalet dağıtmaya çalışan bir yargıcın çeşitli baskılarla yolunun tıkanmasını, karşılaştığı ikilemleri anlatan, kurgusu çok iyi olan bir kitap. 
Sonunu o kadar merak ettim ki merakıma yenip düşüp 1 gece de okuyup bitirdim bu kitabı. Tavsiye ederim.
Sevgiler ♥♥♥

8 yorum:

  1. böyle kitapları seviyorum canımm merak edilipte o günde bitenler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de seviyorum. Şu an elimdekini düşününce.... 1 aydır benimle :(

      Sil
  2. uzun zaman oldu kitap okuyamıyoruuuum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de zaten uzun zamandır aynı kitabı okuyorum 1 aydır aynı kitap elimde :( Dönem dönem oluyor öyle şeyler :(

      Sil
  3. Adalet en ihtiyacımız olan hizmet özellikle bu yıllarda.

    YanıtlaSil
  4. Bazen oluyor böyle canım o kadar ilgini çekiyor ki bırakamıyorsun. Bu kitapta öyle demekki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım gerçekten çok sürükleyici idi :) Kolaylıkla okudum

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)