27 Şubat 2013 Çarşamba

The Body Shop / Tırnak Cilalama Küpü

Bu küpü alalı nerede ise 1 sene olmuş, çok hevesle alıp bir köşeye atmışım. Bu aralar tırnaklarımda sararma problemi olunca aklıma cilalama küpüm geldi de, kullanmaya başlayabildim.
Tırnak Cilalama Küpü 4 aşamalı, üzerinde yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi numaralar var. Yazan numaralara göre tırnaklarınız törpülediğinizde 4. aşamadan sonra sanki parlatıcı sürmüş gibi tırnaklarınız oluyor.  Bu parlaklıkta hemen geçen bir parlaklık değil, bir kaç gün sürüyor. Kırmızı, mavi, yeşil ojelerde tırnak boyama problemi çok oluyor. Tırnağımdaki her türlü renk değişiminde sık sık olmamak kaydı ile kullanıyorum ve sonuçtan memnunum. Bu sık sık olmamak kaydını da açarsak, tırnak yüzeyine uygulanan bu işlemin çokta sağlıklı olmayabileceğini düşünerek bir kaç hafta da bir uyguluyorum. 2-3 hafta aralarla mesela. 
Son zamanlarda el kremlerine, tırnak bakımına v.s. takıldığım için yeni bir sürü ürün denedim. Yazıları sıra ile gelecek.

16 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum memnunum ben de çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de memnun kaldım ya, ummuyordum ama :)

      Sil
  2. Bende de watsons'ınki var aynı şekilde 15 günde bir uyguluyorum aksi takdirde tırnağı çizgi çizgi yapıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizgi çizgi yapmadı hiç ama belki de sık sık kullanmadığımdandır :)

      Sil
  3. İlk defa böyle bi ürün duydum, tırnaklarımı dinlendirmezsem bende de bazen hafif sararmalar oluyor.:) Bu tarz ürünleri araştırıp kullanmak lazım aslında.:) Bilgi için teşekkür ederim. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma kuzum o sararmalar bende de var, bundan çok memnunum :)

      Sil
    2. Hemen bugün aldım bile önerinle.:) Ama farklı bi marka sanırım, kadın nasıl kullanacağımı falan anlattı, üzerinde numaralar var sırayla yapıyormuşum galiba.:) Denemedim ama deniycem ojelerimi çıkardığımda.:)

      Sil
    3. Güle güle kullan canım, evet numaralara göre sıra ile yapıyorsun. Umarım memnun kalırsın. Çok güzel, cila sürmüş gibi parlaklık veriyor tırnaklara uygulama bitince :)

      Sil
  4. Kardeşim kullanıyor canım ve çok memnun o.

    YanıtlaSil
  5. bende almayı düşünüyorum cnm bundan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım alır ve seversin canım :)

      Sil
  6. benim tırnaklarım kat kat kırılıyor hep uzatamıyorum malesef, bana da lazım böyle çoklu bir törpü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sık sık kullanmamak şartı ile bir dene derim.

      Sil
  7. hmmm cok guzel bır urune benzıo ama dedığın gıbı sık kullanmamalı,ben hıc denemedım ama dusunebılırım ılerıde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ama canım, oje sürmesen bunu kullandığında 3-4 gün kendinden cilalı parlak tırnakların oluyor. İlerisi için tavsiye ederim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)