24 Şubat 2013 Pazar

Rival De Loop Oje Kurutucu Sprey

Oje sürmeyi çok seviyorum, fakat çoğunlukla gece yatmadan evvel sürdüğümden yastık-yorgan izi olmadan kurutamıyorum. Bu yüzden son zamanlarda elimin altında sürekli bir oje kurutucu bulunuyor.
Son Rossmann ziyaretimde Rival De Loop Oje Kurutucudan 2 tane almıştım. İyi ki de almışım.
''Ojeyi sürdükten hemen sonra 30 cm mesafeden tırnaklara uygulayın. Oje hemen kuruyacak ve muhteşem bir parlaklık kazanacaktır.'' diyor Rossmann bu kurutucu için.
Aslında hem daha önce kullandığım, hem stokta bekleyen başka bir marka kurutucuya göre ambalajı çok minik (50ml) ve ambalaja göre düşünürsek çokta uygun fiyatlı değil. (5-6TL civarı) Sadece Rossmanlar'da satılıyor, bu da yakınında Rossmann olmayan benim gibiler için ulaşmakta zorluk demek. 
Spreyin kurutma hızı başarılı, 2 kat oje sürüp bazen üzerine başka ojelerle de uygulamalar yapıyorum. Çok kısa bir süre içinde kurumasını sağlıyor, parlaklık veriyor. Hafif bir gül kokusu var ama beni çok rahatsız etmiyor.
Başarılı bulduğum bir kurutucu, tavsiye ederim.



29 yorum:

  1. Rival De Loop da oje kurutucu olduğunu bilmiyordum.Parlaklık vermeside ilgimi çekti :) Anlatımın için teşekkür ederim güle güle kullan canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben de bilmiyordum, insan duya göre öğreniyor işte :)

      Sil
  2. denicem bakalım banada lazım sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım denediğinde beğenirsin :)

      Sil
  3. Flormarın oje kurutucu spreyini biliyorum ama bunu hiç görmemiştim,hatta yeni gittim Rossman'a dikkatimden kaçmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormarı da kullandım canım ama bu ondan daha iyi kurutma açısından. Onu da sevmiştim aslında :)

      Sil
  4. Bak bu ürünü bilmiyordum. Ben de aldığım akat gardiyi denemedim henüz, senin bu üründen memnun olman iyi.
    ama bu fiyata birkaç tl daha ekleyip flormarın kocaman oje kurutucusunu mu almalı acaba???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım flormarı da seviyordum ben ama bunu kullanınca ondan daha iyi olduğunu gördüm, kar kat ojelerimde daha başarılı kurutuyor bu. Tabi ambalajı çok küçük, o ayrı :(

      Sil
  5. kuzum kuruma süresi ne kadar oluyor aşağı yukarı? en merak ettiğim kısım o oldu. çünkü sırf kuruması için sabredemediğimden oje sürmez oldum :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben arada renkli french ya da 2 kat ojenin üstüne simli oje uygulaması v.s. gibi uygulamalar yapıyorum, 3 bazen top-coatla 4 kat ojeyi 3 dk.da kurutuyor.

      Sil
    2. oooo muhteşemmiş gerçekten! tam iş yoğunluğu zamanında kullanılacak ürünmüş :) bayıldım! teşekkürler kuzum :)

      Sil
  6. aaa oje kurutucusu mu varmış RL'un.. denemek lazım bende kurutma sıkıntısından oje sürmeyi bırakanlardanım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa varmış canım :) Umarım dener ve memnun kalırsın :)

      Sil
  7. ah flormarın en büyük boyundan bitirdim. yenisini de aldım ama hiiiç memnun değilim. kat kat uygulama yapıldığında kesinlikle kurutmuyor. alakası yok.
    normal iki kat oje uygulamasını kurutmada da ekstra bir etkisi olmuyor. bence yine aynı sürede kuruyor oje. ümidimi kestim ve elimi sürmüyorum artık :(
    ama rl'nin ki daha etkiliyse denemeye değer sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Flormarı da kullandım, ondan da memnundum ama RDLyi kullanınca aralarındaki farkı gördüm. 3 kat ojemi 3 dk da kurutuyor ve ben memnunum.

      Sil
  8. bebişim iyiki yazmışsın valla içimi okudun herhalde geçenlerde elime alıp bıraktım bu ürünü çünkü flormar gibi bir oje markasınınki bile çok iyi kurutmazken bu nasıl yapsın deyip bıraktım:)) hemen alayım çünkü çok gerekli bende duşumu yatmadan önce alıyorum ve tüm işim bitince oje sürüyorum haliyle bazen iz çıkıyor..öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özge'cim, evet bu ara telepatik güçlerim fazla :) Canım benim yakınlarında var senin Rossmann gittiğinde al bir dene derim ben memnun kaldım :)

      Sil
  9. Diğer oje kurutuculardan memnun olanını pek duymadım.Rival ürünleri seviyorum ve gül kokulu olması,buram buram kimyasal kokmasından iyidir.Deneyeceğim canım.<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım doğrusu Flormar süper değildi ama ben yine de memnundum. Ama bu daha kısa sürede kurutuyor. Ve kimyasal bir kokusu yok çok hafif bir gül kokusu, o da çabucak geçiyor :)

      Sil
  10. Ojenin kurumasını beklemek benim için tam bir işkence oluyor bu ürün tam benlikmiş hemen alınacak listeme ekleyip rossmanna uğramam lazım. Fiyatı çok değil aslında ama marka rival de loop olunca fiyatı daha uygun olur gibi gelmişti;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de aynısını düşünmüştüm RDL olduğu için -ambalaj da minik oluğu için- daha uygundur demiştim, değilmiş :)

      Sil
  11. güle güle kullan tatlım.......

    YanıtlaSil
  12. Bu ojelerin hemen kurumama durumları çok sıkıntı Sevdam ya. Ne zaman oje sürdürsem ya telefon çalar ya bir şey yaparım bozulur :) böyle üflemeler falan, eğer işe yarıyorsa alırım mutlaka.
    Güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Aslı'm ben de ojelerimi bozacak bir şeyi hemen bulurum. Teşekkürler canım benim :)

      Sil
  13. ben saç kurutucu kullanıyorum aslında:)) ıtıraf etmem gerekırse:) ama bu üründe gercekten güzelmiş denemeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biricit'cim, gerçekten mi? saç kurutucu??? İlginçmiş, anlatsana sonuçlarını bize.

      Sil
  14. Tam da ihtiyacım olan şey. Flormarınkini sevmemiştim. Bir de bunu deneyim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dener ve seversin canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)