11 Şubat 2013 Pazartesi

NSpa Body Butter / Duş Jeli



NSpa ürünleri bana yazın hediye geldi. İngiltere markası ama Çin'de üretiliyormuş. İnternet aramalarımda çok bilgi bulamadım ama bir kaç yerde satışını gördüm. Fiyatları çok uygun.
Body Butterını uzun zamandır kullanıyorum, hatta bitmek üzere. Çok iyi nemlendiren, yapay, plastik gibi değil de misler gibi kokan bir ürün. O kadar güzel kokuyor ki, bazen yemek istiyorum. Zaten üzerinde yiyecek değildir, yemeyin uyarıları mevcut. Tırnak etrafımdaki sertleşmelere çok iyi geliyor, verdiği mis kokulu yumuşaklık hissini gerçekten çok sevdim, çok beğendim.
Bu aralar hiç kullanmadığım kadar el ve vücut kremleri kullanıyorum. Şu an en sevdiklerimden biri bu body butter. Bitmesin istiyorum :)
Duş Jeli, duş jeli işte. Güzel kokulu. Onunla ilgili fazla diyecek bir şeyim yok :) Body Butter kadar sevmedim :)
Gerçek meyvelerle üretilmiş, doğal vitamin olarak tanıtılıyor. Hayvanlar üzerinde test edilmiyor. İnternette bulduğum bilgilerde paraben içermediği yazıyor ama ürün içeriğinde paraben mevcut (!)
200ml ürün 3 pounda satılıyor. Bende ki hediyelik setlerden. Bu ikili setin fiyatını bulamadım ama 4'lü 75ml'lik body butter setler (kakao, mango, çilek ve limon) 5 pounda satılıyor. 
Yurtdışı alışverişi yaptığınız sitelerde mevcutsa denemek için sepete atın diyorum.
Fiyatları gördükçe gerçekten üzülüyorum. Eylülde 4lü setlere kavuşmak için de gün sayıyorum :)
Sevgiler ♥♥♥

15 yorum:

  1. oooh ooh mis gibi dolaşırsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, öyle oluyor gerçekten de :)

      Sil
  2. Bloğumda küçük bir çekiliş düzenliyorum,Seni de beklerim.
    Makyajkelebeği

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel gorunuyor ve kokusunu cok merak ettim :-)

    Ama Cin'de uretiliyorsa hayvanlarda test yapiyor demektir. Cin'de uretilen her urun test edilir, bu Cin'de bir kanun.

    Gule gule kullan canim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm, ya kutunun üzerinde de internet sitesinde hayvanlar üzerinde test edilmemiştir yazıyor ama çin de üretilmişte yazıyor. kafam karıştı! neyse ben de almam o zaman. Teşekkürler canım :)

      Sil
  4. sevda aynı kitabı aynı anda okumuşuz:)))
    gül limanı benim bitti umarım sende seversin.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha yeni okuyorum canım, iyi gidiyor şimdilik :) Sevgiler

      Sil
  5. Güzel kokulu ürünlere bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel gözüküyorlar...Canım bu arada mail attım haberin olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. mailini geç gördüm yarın uygun bir zamanda yanıtlayacağım inşallah :)

      Sil
  7. Nasıl güzel bir anlatımdır bu ya sürmekten çok yemek istedim:)

    YanıtlaSil
  8. harıka bır urunmus canım kesınlıkle bende denemelıyım:)
    mimledim seni bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler mim için canım, bakıyorum hemen :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)