26 Şubat 2013 Salı

La Roche - Posay Toleriane Fluide

La Roche Posay Termal Suyu ile desteklenmiş olan Toleriane Krem, özellikle düşük toleranslı hassas ciltlerin yatıştırılmasında ve nemlendirilmesinde etkilidir. Toleriane Krem, su içinde yağ emülsiyonudur. Parfüm ve 
koruyucu madde içermez. Normal ve karma ciltler için uygundur. 

Kullanım Alanları: Hassas ve düşük toleranslı ciltlerin nemlendirilmesinde ve yatıştırılmasında etkilidir. Özellikle, idiopatik hassasiyet gösteren, alerjik ve kozmetik ürünlere karşı duyarlı tüm
ciltlerde ve operatif uygulamalardan sonra kimyasal peeling, lazer uygulamaları, yatıştırıcı ve nemlendirici olarak kullanılabilir.
Eskiden de bu kadar hassas bir cildim var mıydı hatırlamıyorum ama son yıllarda akne-akne izi mücadelem ile birlikte bir de hassas cildim ile mücadele ediyorum. Öyle bir hassasiyet ki, yüzümün (ve vücudumun) neyden kızarıp kabaracağı belli olmuyor, metal, kıl, tüy, yiyecekler, toz (en büyük alerji kaynaklarımdan biri)... Son zamanlarda yaptırdığım lazer epilasyonda aylardır geçmeyen yeni alerjimin / hassasiyetimin nedeni. 
İçindeki termal suyun etkisi ile de olsa gerek, kızarıklığa hassasiyete gerçekten çok iyi geliyor, yatıştırıyor. Çok hafif, sürerken nemlendirmesinin yeterli gelmeyeceğini düşünmüştüm ki yanılmışım. Nemlendirmesini ve yüzümde bıraktığı hissi sevdim.
Parfümsüz olması da sevdiğim özelliklerinden. Pompalı bir ürün olduğundan hem sevdim hem sevmedim. Sevdim çünkü pompalı ürünleri daha hijyenik buluyorum, sevmedim çünkü ne kadar kaldı göremiyorum, oysa ben ürünlerimin bitişlerini izlemeyi seviyorum. :) 
*Basın ürünüdür.

6 yorum:

  1. bence harika bir ürünmüş,kesinlikle denemeli hassas ciltler için ideal bir ürün sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım hassas ciltler için harika bir ürün :)

      Sil
  2. bnde deneyeceğim :)
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. bende bugün dermatologun tavsiyesiyle bu ürünü aldım. hemen denedim bugün. ilk izlenimim çok güzel bakalım ilerleyen günlerde ne olacak. benim de eskiden bu kadar hassas bir cildim yoktu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah senin işine de yarar, kışın nemlendirmesi yetersiz gelenler olmuş ama ben çok memnunum.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)