4 Şubat 2013 Pazartesi

Flormar, Golden Rose, Uygulamalar v.s.

Flormar #429 ve Flormar Dore çatlayan oje uygulaması...
Çatlayan oje geçtiğimiz yıllarda daha popülerdi ama ben hala -arada da olsa - severek kullanıyorum. Bu iki rengin uyumunu da seviyorum.
Golden Rose Sweet Color 53 ve Jolly Jewels 116 uygulaması.
Jolly Jewels ojeyi daha önce bazsız 2 kat uygulamıştım, bu şekilde de gayet güzel oldu. Kıpkırmızı bir ojenin üzerinde de denemek istiyorum en kısa zamanda. Tabi çıkarırken de folyo yöntemini uyguladım. Özellikle simli ojelerde tavsiye ederim.
Sevgiler ♥♥♥
*****************************
Bu arada Sevgili Melodram'ın benim için tasarladığı yeni headerı gördünüz mü? Ben istemeden, içinden gelerek yapmış ya, çok mutlu oldum, çok. Ellerine sağlık Melo'm ve çok teşekkür ederim :)

21 yorum:

  1. Kırmızı favorim sevda cim:)

    YanıtlaSil
  2. oje kullanmıyorum ama sana cok yakışıyo yaa cok begeniyorum. birde headerı görür görmez melonun zevki ve tarzı oldugunu anladım :)) iyi gecelerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim. Güzel olmuş değil mi headerım? :)

      Sil
  3. Turkuvaz ve altının uymunu çok seviyorum. Nefis olmuş ikisi de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok yakıştırıyorum bu 2 rengi birbirine canım. Teşekkürler :)

      Sil
  4. Aaaa güle güle kullan yeni headerını! :)
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel duruolar canım:) headerını ben dün farkettım yorumda soracaktım sevdacrem dıyede ama ruj allık gıbı seylerde eklenıp daha mı guzel olurdu sanki ama sevdacrem cok hos olmus:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Melodramcım yapmış sağolsun benim için, ben de çok beğendim :)

      Sil
  6. Oje trendini takip etmiyorum ama her paylaştığın rengi ve şeklini beğeniyorum.
    Tırnak güzel ben napayım:))
    İyi haftalar canımmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım teşekkür ederim :) Ben evdekilere hep diyorum, benim tırnaklarım oje sürmek için yaratılmış :) İyi haftalar ablacım :)

      Sil
  7. kız sen çok güzel ojeler kullanıyorsun...
    bende oje kullansam kesin senden ilham alarak kullanırdım :)
    öptüm ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ben de öptüm :)

      Sil
  8. Hamarat kadın yine ne güzel tırnaklar onlar öyle :)
    Şu folyo yöntemine ben de bir bakayım geçen gün iki saat uğraştım.
    Aaaaa şu folyo yöntemini paylaşsana bakim sen blogunda. Benim gibi tecrübesizler de bilgilensin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim :) Simli ojeler folyo ile çok kolay çıkıyor. Video çekebilsem daha iyi olabilirdi ama, bakalım yapabilirsem paylaşırım canım :)

      Sil
  9. Ahh yine ojeler. Çok güzel olmuşlar özellikle ilkini çok sevdim. :]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

      Sil
  10. İkisine de bayıldım canım.renkler süper;)folyo tekniği de güzel bir tüyo oldu:)
    Bu arada yeni headerın çok şeker olmuş çok şanslısın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) Folyo tekniğinden ben çok memnunum, zorlanmadan çıkıyor simli ojeler. Header içinde teşekkürler, Melo'm sağolsun :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)